Gå til innhold

Manipulert klassebilde?


Anbefalte innlegg

Er sikker på at det er en skygge fra jakken.

Er brukt en blits fra hver side. Skyggen har blitt så mørk siden fotografen har kunnet bruke rask lukker og liten blender. "Kløften" har ikke fått lys i det hele tatt og har dermed blitt veldig mørk.

Kan se det er like mørkt oppe mellom halsen og jakkekraven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kikket litt nærmere i Photoshop, og fant ut at det jeg trodde var topp nok ikke var det. Det ser ut til at toppen hennes er rett over nedre bildekant, så hun har nok hatt en rimelig åpen hals ja, men hva så? En syvåring har jo ikke noe å vise frem anyway. Og "kløften" er jeg fremdeles overbevist om er skygge fra dårlig lyssetting.

8021252[/snapback]

 

Totalt enig! En syvårig skulle da gerne kunne rende rundt uden noget tøj overhovedet, uden at man skulle kunne diskutere "cleavage"!!

 

Det er da hendes mor som har en syg fantasi. Selvom det ER grimt med den skygge - men så kunne hun jo få taget et andet foto af barnet.

 

...Men helt interessant det med at moren måske er advokat. Det giver jo et andet perspektiv! :roll:

Lenke til kommentar

Enig med resten her, er jo tydlig at "kløften" er det ommerådet som er i skygge for lysettingen både fra venstre og fra høyre. Kløften begynner jo netopp i det ommerådet de to skyggene møtes.

 

Foresten sier vel lysettingen noe om at det er så som så med kvaliteten på fotografer som tar skolefoto oppdrag. Ingen av de fotografene jeg traff på når jeg jobbet på en barne skole imponerte meg i hvertfall noe særlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...