Proofmeister Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hey. Etter jeg fikk nytt hovedkort, ASUS A8N32-SLI Deluxe, har PCen fryst en del ganger, rett etter jeg har slått på PCen... Av/på knapp, i likhet med resten av PCen, virket ikke... Bare i dag har dette skjedd 3 ganger, eller noe sånt. Men det er liksom, kun rett etter oppstarten.. hvis dere skjønner o0. Hva kan være feil? har en mistankte om at det er ugler i mosen med HK'et mitt.. men vet ikke. takk!
mesha Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 prvd å instalere de nyeste driverne til hovedkortet?...kanskje den blir for varm eller? har du god nok PSU?
MirMic Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Har det samme HK å jeg også har mye restarter. Har prøvd og bytte : PSU, RAM, Memtest,Skjermkort, reinstall av OS, nye drivere, nyeste Bios, har ikke noe Tempratur problem, har kjørt prime95 men til ingen nytte kommer til å bytte etter vert. Men lykke til ;_)
Fumle Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Mye nyttig info her den store ASUS A8N tråden Du kan jo skrive her hvilken RAM du bruker hvis det ikke er hemmelig da.?? Endret 25. februar 2007 av Fumle
Proofmeister Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 PSUen er vel på 480 eller noe. Jeg har ikke SLI, så ja.. det burde holde. Og det var ikke et problem før jeg bytta HK. det har heller aldri vært noe problem med min PC 3200 RAM før, så det kan neppe være problemet. Den er dog veldig gammel; ikke så mange MHz.. Skal ta en titt på den tråden der, tusen takk hmm.. drivere ja.. skal prøve.
Proofmeister Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 noen flere som vet hva som kan feile?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå