Gå til innhold

TES: Hjelp med Wrath of sithis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å spille oblivion og elsker det! Jeg ble medlem av det dark brotherhood , men det står at jeg har brutt noen lover og må drepe en demon neste gang jeg våkner. Den demonen er jo umulig å ta! våpnene mine står at det ikke har innvirkning. Hva skal jeg gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har begynt å spille oblivion og elsker det! Jeg ble medlem av det dark brotherhood , men det står at jeg har brutt noen lover og må drepe en demon neste gang jeg våkner. Den demonen er jo umulig å ta! våpnene mine står at det ikke har innvirkning. Hva skal jeg gjøre

8014908[/snapback]

Må enten bruke spells, våpen av sølv/deadric eller enchanta våpen for å ta spøkelser o.l.

Skrevet

8014908[/snapback]

Må enten bruke spells, våpen av sølv/deadric eller enchanta våpen for å ta spøkelser o.l.

8014968[/snapback]

JA jeg har en kniv jeg fikk av darkk brotherhood og kan kaste flare ,men den mister jo knapt liv!

Skrevet

8014908[/snapback]

8014968[/snapback]

JA jeg har en kniv jeg fikk av darkk brotherhood og kan kaste flare ,men den mister jo knapt liv!

8015022[/snapback]

Da trenger du kraftigere skyts ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...