BlåseJobb Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har begynt å spille oblivion og elsker det! Jeg ble medlem av det dark brotherhood , men det står at jeg har brutt noen lover og må drepe en demon neste gang jeg våkner. Den demonen er jo umulig å ta! våpnene mine står at det ikke har innvirkning. Hva skal jeg gjøre
termi.- Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har begynt å spille oblivion og elsker det! Jeg ble medlem av det dark brotherhood , men det står at jeg har brutt noen lover og må drepe en demon neste gang jeg våkner. Den demonen er jo umulig å ta! våpnene mine står at det ikke har innvirkning. Hva skal jeg gjøre 8014908[/snapback] Må enten bruke spells, våpen av sølv/deadric eller enchanta våpen for å ta spøkelser o.l.
BlåseJobb Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Jeg har begynt å spille oblivion og elsker det! Jeg ble medlem av det dark brotherhood , men det står at jeg har brutt noen lover og må drepe en demon neste gang jeg våkner. Den demonen er jo umulig å ta! våpnene mine står at det ikke har innvirkning. Hva skal jeg gjøre 8014908[/snapback] Må enten bruke spells, våpen av sølv/deadric eller enchanta våpen for å ta spøkelser o.l. 8014968[/snapback] JA jeg har en kniv jeg fikk av darkk brotherhood og kan kaste flare ,men den mister jo knapt liv!
Xander^ Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har begynt å spille oblivion og elsker det! Jeg ble medlem av det dark brotherhood , men det står at jeg har brutt noen lover og må drepe en demon neste gang jeg våkner. Den demonen er jo umulig å ta! våpnene mine står at det ikke har innvirkning. Hva skal jeg gjøre 8014908[/snapback] Må enten bruke spells, våpen av sølv/deadric eller enchanta våpen for å ta spøkelser o.l. 8014968[/snapback] JA jeg har en kniv jeg fikk av darkk brotherhood og kan kaste flare ,men den mister jo knapt liv! 8015022[/snapback] Da trenger du kraftigere skyts
DP Rusher Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hva er skyts for noe? 8015152[/snapback] Pistoler og kanoner og sånn. Neida, kjøp deg et silver sword hos en smith i en av byene. Disse koster 40 gold.
BlåseJobb Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hvor finner jeg en smith??? bhar lett overalt Endret 24. februar 2007 av knadis
DP Rusher Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 F.eks Morvayn's Peacemakers i Anvil eller A Fighting Chance i market district i Imperial City. Alle byene skal ha smiths.
BlåseJobb Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 takkk jeg tok demonen men jeg får ikke tak i en kontrakt
Robert. Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Enten spør han Vampyren Vecentin (tror jeg) Eller hun Orchiva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå