B4stian Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ja, vurderer egentlig nå å kjøpe en Xbox 360 og en HD DVD-spiller. Det som gjør at jeg tenker meg om en ekstra gang er: Hvordan tilkopling er den beste jeg kan ha mellom Xbox'en og tv'en/projektoren?
Zappza Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 VGA er vel den beste hvis du har tilkobling for dette. Komponent er nesten like godt, men du har mindre valgfrihet angående oppløsning og det hevdes også at det er litt dårligere farger på komponent.
B4stian Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Men er VGA så bra når man skal vise HD DVD da?
squatten Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Men er VGA så bra når man skal vise HD DVD da? 8013900[/snapback] Ja, får jo 1080p over vga.
B4stian Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Dette fant jeg på Wikipedia: Maximum of 720 horizontal pixelsMaximum of 480 lines Hvordan er bildet kontra DVI og HDMI? Vil ikke kjøpe dette hvis det ikke gir veldig godt bilde eller hvis Xbox'en får en HDMI/DVI-kabel snart.
nero78 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Dette fant jeg på Wikipedia:Maximum of 720 horizontal pixelsMaximum of 480 lines Hvordan er bildet kontra DVI og HDMI? Vil ikke kjøpe dette hvis det ikke gir veldig godt bilde eller hvis Xbox'en får en HDMI/DVI-kabel snart. 8014022[/snapback] DVI er det sammme som VGA bare digitalt (De kan snakke sammen i tillegg) HDMI er akkurat det samme som DVI bare med lyd i tillegg. Tror ikke du ser noe forskjell på VGA og HDMI uansett. Mulig hvis kabelen er over 20 meter. Da begynner det å komme støy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå