Halleraker Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Plutseligt så kunne jeg ikke holde inne framover og sidelengs knappen i cs.. Må enten gå framover eller sidelengs. Hvordan fikser jeg dette ? edit: emnefelt forandret av moderator Endret 24. februar 2007 av macfjott
Lasse 90 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Har du trådløst tastatur? Prøv å bytt batterier eller la det stå en stund hvis du har. edit: du kan også prøve i et annet spill og se om det funker der. Endret 24. februar 2007 av BigFatty
Halleraker Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Har vanligt "kabel" tastatur.. men er ikke det som er problemet.. må vær noe i cs.. For Kan ikke gå framover og sidelengs samtidigt.
martbo Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hei og velkommen til forumet. Det er ikke så mange som liker tråder med emnefelt i store bokstaver, og det strider med retningslinjene her på forumet. Tråden er også feilpostet. Jeg har flyttet tråden og forandret på emnefeltet for deg. Vær vennlig og ta en titt på retningslinjene (https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60) før du poster neste gang.
Bartin Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) HAdde samme problem , er bare og slette steam mappen og installere på nytt så funker det .. Vist ikke det går så si ifra Edit: gå på fjern/legg til programmer og ta det vekk derfra ! Endret 24. februar 2007 av mongoms
Beyma Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 prøv å slett config filen.. den ligger inne i cs-mappa.. det skal funke.. mange som har hatt det problemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå