ico114 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hei, jeg har nettop lastet ned warcraft 3 (Har kjedet meg i det siste), synes det er et ganske bra spill. saken er det at jeg har lastet ned en del rpg maps til warcraft 3, å når jeg prøver å spille de er de ikke i lista en gang. Filtypen er w3x, det er ikke orginalmappene, men alle maps som jeg laster ned fra nettet er i w3x format. Kan noen si meg hva som er feil? hvorfor jeg ikke får de i lista inne på spillet, på custom maps. Takker for alle svar!
ico114 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 ja, det stemmer... er det det som er problemet??
Rallahr Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 W3x er expansionpack mapper - the frozen throne. W3M er RoC, den første.
FemtiNi Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 jeg har nesten samme probleme men jeg hat begge, men kan sjå dem. probleme er at jeg kan ikkje starte dem! det går ikkje an å scrolle ned på dem :'(
Snorre Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 W3x er expansionpack mapper - the frozen throne. W3M er RoC, den første. 8011184[/snapback] Svar på problemet. Det kommer i tillegg fram i trådstarters første innlegg at han vil ha hjelp til å bruke en piratkopiert versjon av Warcraft 3. Dette er i følge forumets retningslinjer punkt 8 ikke lov. Jeg ber dermed trådstarter lese igjennom retningslinjene en gang til. Snorre *Tråd stenges*
Anbefalte innlegg