Gå til innhold

Hente kode fra en database


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-morten: Ikke nødvendigvis, dette kan jo være en database for kodesnutter. Da er det vel greit med slik?

8016251[/snapback]

Ja, jeg skal ikke ha hele siden lagret i en database hvis det er det noen tror. Skal være slik at det skal være mulig å forandre selve innholdet på siden via en web-basert greie, og da er det greit å kunne sette bruke php-koder, hvis noen skjønner meg :p Takk iallefall, Shadows0 ;)

Lenke til kommentar
håper du kan stole på de som forandrer innholdet på siden via en web-basert greie da.. (og at den web-baserte greia er sikker som ja..)

8024912[/snapback]

Lager nettside for et lite lokalt fotball-lag, så det er treneren som eventuelt vil ha anledning til å forandre noe. Men selvfølgelig er det jo risikabelt, så jeg får se om det blir noe av å gjøre det på den måten..

Lenke til kommentar
Lag heller en fleksibel måte for han å forandre innhold, og hold php-koden lukket. Folk som ikke har så mye datakunnskap, og i alle fall ikke kunnskaper om programmering har lett for å rote ting til, og dette fører bare til mer jobb for deg.

8028617[/snapback]

Det var mest for å kun bruke en funksjon som jeg selv hadde laget, men fant ut at det er bedre å gjøre noe med str_replace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...