Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg anskaffet meg tony hawk project 8 i går. Og noe av det som plager meg mest, er det at det lagger skikkelig med jevne mellomrom. Og det virker til at det er dvd-rommen som er altfor treg med å laste inn nytt landskap og slikt? Eller tar jeg feil? Evig irriterende når man er midt i en grind bortover et rekkverk, og så skal man hoppe over til et annet rekkeverk, men så går det hakkete og blir bare en fiasko. Finnes det noen lovlige måter som jeg kan få over spillet på HD'en? Jeg har nemlig spilt demoen fra HD'en, og den går kjempeglatt og er en nytelse å spille. Så dette var jo nesten som å spillet et annet spill.
FJERNET111 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Dette er et kjent problem med fullversjonen av Project 8. Har stått i så og si alle anmeldelser og dette gjelder dårlig koding og har ikke noe med DVD Romen å gjøre.
DP Rusher Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det er dog også et kjent problem at andre generasjons dvd-spillerne til Xbox360 er av dårlig kvalitet og at mange inkludert undertegnede opplever hakking o.l. Hvis således er tilfelle vil du høre det på måten dvden spinner på.
Jon_ Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Svakt av MS å ikke sørge for at dvd-spillerene er av god kvalitet når det er innebygde enheter!
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg hører at dvd'en bråker noe helt annerledes enn vanlig. Masse rare lyder, den slapper liksom aldri helt av. Men synes det var rart at demoen kunne være så bra da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå