Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen med erfaring fra Mitsubishi evo 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Typegodkjenning er ett "problem" uansett. Min er heller ikke typegodkjent faktisk. Men fikk ordnet skilter uansett. Ingen evo'er før E8 er solgt utenfor japan så alle modeller under E8 er grå import eller privat import. Min ble importert fra japan av Ralliart i Tyskland og solgt "Ny" i tyskland.

 

Alle modeller fra og med E8 er typegodkjent. Kjenner en i Trondheim som har en E5 RS på normale skilter. Denne ble importert fra Dubai som kom dit fra Japan

 

Altså, alle evo'er under E8 kommer garantert ny fra Japan. Skal man få disse på norske skilter må man sjekke med tyske TUV først før man kjøper. Hvis du oppgir chassinr. kan de finne ut om de kan gi deg ECE dokumenter på bilen. Får du dette så godkjenner biltilsynet dette med en gang. Hvis ikke bør man finne noen som kjenner noen i TUV som kan lage ett basert på andre biler i basen

 

Mvh

8020740[/snapback]

 

Vel, bilen din er venstrerattet. Uansett, jeg tror poenget mitt har kommet klart fram og jeg ønsker ikke dra dette videre. Trådstarter har fått informasjon om at en slik bil ikke nødvendigvis blir godkjent i Norge. Hvis han/hun har flere spørsmål regner jeg med at disse blir stilt her i tråden.

 

En annen ting er at tråden har sporet helt av. Hvor diverse folk bor er ikke relevant til trådstarter sitt spørsmål i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...