Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[løst]blir neger brunere av å bruke solarium?

yo-mama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldsom interesse for negere du hadde da gutt ...

Det er vel like individuellt som med andre folk. Helt køll svarte negere kan jo ikke bli så mye sortere, men de som er litt lysere i huden er mørlere om sommeren og lysere om vinteren. Men det varierer fra pers til pers ...

Skrevet

Hehe, tviler på det, men veit ei. Har derimot forslag til en ny tråd du kan lage:

Kan negere bli hvite av å være lenge i Norge?

Hva synes du?

Skrevet
Hehe, tviler på det, men veit ei. Har derimot forslag til en ny tråd du kan lage:

Kan negere bli hvite av å være lenge i Norge?

Hva synes du?

8004860[/snapback]

nei, vis det skulle skje må man kjøre jackson style :cool:

Skrevet
kem bryr seg om negre kan bli brunere... bry deg litt mer om den ariske rasen .. :nei:

8004875[/snapback]

Gidd å vær nazi da ...

8004883[/snapback]

lol

Skrevet
tragisk... bare fordi jeg nevner arisk og neger i samme settning så er jeg nazi... fordommsfulle dritt

8004902[/snapback]

noob

Skrevet

Forslag, kan vi droppe ordene arisk og neger. Hadde egentlig vært litt allright, så kan vi heller synge sammen på en himmel full av stjerner...

Skrevet
Forslag, kan vi droppe ordene arisk og neger. Hadde egentlig vært litt allright, så kan vi heller synge sammen på en himmel full av stjerner...

8004913[/snapback]

hehe, men jeg vil synge 50 lol,lol :!:

Skrevet

8004913[/snapback]

hehe, men jeg vil synge 50 lol,lol :!:

8004930[/snapback]

hysj Hitler

Skrevet

hitler? me? why? ska du gå t angrep på meg nå som me har en vennlig diskusjon...? du trenger ikke å fornerme meg selv om du ikke har de samme syns punktene som meg her i verden...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...