dennizo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hei, jeg har fått ett guest pass av en venn. Jeg får ikke spilt siden det stå at jeg har må ha visakorte eller american express, jeg har ikke bank kort, så jeg får ikke gjort det. værså vennelig å hjelp meg på forhånd takk hilsen en som har lyst til å prøve wow
øl_i_tastaturet Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det er nok ikke noe å få gjort noe med. Spør foreldrene dine om visa.
dennizo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Det er nok ikke noe å få gjort noe med. Spør foreldrene dine om visa. 8004664[/snapback] er det den eneste måte tviler på at det går da, er det ingen annen måte det kan virke??
øl_i_tastaturet Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det er nok ikke noe å få gjort noe med. Spør foreldrene dine om visa. 8004664[/snapback] er det den eneste måte tviler på at det går da, er det ingen annen måte det kan virke?? 8004722[/snapback] Hvis de ber om visa/mastercard så må du nok oppgi det ja. ;/
DirtyBit Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 (endret) neida, hvis du har spilt guest pass og de ber deg å betale så har spille tiden på trial perioden gått ut... da må du kjøpe deg spillet, å siden du ikke har visa kort eller kort i hele tatt så kan du kjøpe deg et game card der du kjøpte deg WoW (expert, elkjøp, spaceworld osv osv....) Endret 23. februar 2007 av Darkey
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 De 10 dagene på Trial er gratis, du må oppgi Visa/Mastercard fordi såkalte "Chinese-gold-farmers" ikke skal bruke Guest-passes for å distrubiere gull på realms, siden det er ulovlig.
dennizo Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 ok, men jeg har aldri spilt wow, aldri prøvd guest pass. men det går greit spiller cs i stedet for jeg hehe takk for hjelp. men vet dere hvordan jeg kan få tak i tg billett, står i kø men tviler på at jeg får plass, har dere noen ide om hvordan ?? takk for svar
Heart Break Kid Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 ok, men jeg har aldri spilt wow, aldri prøvd guest pass. men det går greit spiller cs i stedet for jeg hehe takk for hjelp. men vet dere hvordan jeg kan få tak i tg billett, står i kø men tviler på at jeg får plass, har dere noen ide om hvordan ?? takk for svar 8016244[/snapback] Stå i kø til du får svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå