Gå til innhold

Lyddriver til ASUS A7V133.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trengte plass til et spill, og sletta dermed mye dritt. Men jeg må ha gjort noe så jeg sletta lyden. Hovedkortet mitt er ASUS A7V133, men hvor laster jeg ned lyddriver?

Takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

ASUS A7V133 har ikke onboard lydkort, med andre ord, har du kjøpt et lydkort som mest sannsynlig sitter i et av pci-sporene. Derfor hjelper det dessverre lite å si hvilket hovedkort du har. Prøv å finn ut hva navnet på lydkortet ditt er.

Lykke til.

Skrevet

Jeg ekke noe som kan så mye om dette. Jeg trykker 2 ganger på den Viaudio, så kommer det opp sånn boks, så trykker jeg ok. Men skjer liksom ikke no etter det.

Skrevet
Jeg ekke noe som kan så mye om dette. Jeg trykker 2 ganger på den Viaudio, så kommer det opp sånn boks, så trykker jeg ok. Men skjer liksom ikke no  etter det.

8004384[/snapback]

Virker her, lagre og pakk ut filene...

Skrevet
Jeg ekke noe som kan så mye om dette. Jeg trykker 2 ganger på den Viaudio, så kommer det opp sånn boks, så trykker jeg ok. Men skjer liksom ikke no  etter det.

8004384[/snapback]

8004528[/snapback]

Ja, men kommer ikke noe lyd hos meg.

Skrevet

8004384[/snapback]

8004528[/snapback]

Ja, men kommer ikke noe lyd hos meg.

8004549[/snapback]

Har du oppdatert drivere manuelt?(installert de, husk å slette de gamle først)

Kan jo være feil med selve enheten også, aktivert og skrudd på lyden?

Skrevet

Tror jeg sletta de før jeg begynte denne tråden, tror derfor lyden ble borte. Som sagt, jeg er ikke noe god med dette. Står på sounds i control panel: No device found elns

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...