Gå til innhold

Lære å lage poison


Anbefalte innlegg

Har nettopp tatt frem Gothic 3 igjen etter flere måneders pause. Vet at det var en bug som gjorde at man ikke kunne lære seg å lage poison før, men får fortsatt ikke til å lære meg det! Har patcha opp til 1,12...

Så, noen som vet hvor man kan laste ned fix eller lignende?

 

Også lurer jeg på om noen har tips til hvordan jeg enklest mulig kan få tatt ut to high priest? De står inni en trang gang inni templet, og med en gang jeg stikker nesen frem bombarderer de meg med fire og ice magi. De kaster jo magi så raskt at jeg rekker nesten ikke stikke hodet frem for å fyre av en pil. Magien er så sterk at jeg dør av rundt 2-3 spells (det vil si etter 1,5 - 2 sekunder med hastigheten de kaster magi på). Spiller mest med bue og sverd...er dårlig på magi, men har en del scrolls. :hmm:

Trenger med andre ord tips om hvordan jeg kan få tatt ut high priests uten å stikke hodet frem i mer enn 1,5 - 2 sekunder og uten at de rekker å heale seg opp. :thumbdown:

Endret av stalker.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får heller ikke lært den poison-skillen så de har vel ikke fiksa den buggen helt ennå (?)

 

Jeg tar disse folkene med magi skjøl selv om jeg er en ''sverdmann'' har finne ut av at det er enklest, har du mange fireball's og slikt bør du kunne ta de.

Etter hvert lærte jeg meg Ice Lance (ellerno) så jeg slapp og bruke opp alle scrollsa, den er god på slikt :)

Lenke til kommentar

Poison kan jeg ikke svare på men de to high priest kan jeg si at å skyte de med bue vil hjelpe deg lite siden de har en tedens å heale seg når de får lav hp hehe. Det jeg gjorde var å lokke de frem med pil (stikk trynet ditt så langt ut at du kan treffe de men de kan ikke treffe deg, ja mulig. Litt vanskelig.) Så når du har fått de litt separert får du de til å bruke en spell til og i det de har gjort det sprinter du ned og smeller til en så han runder veggen. Smart som de er kommer ikke den andre ned og hjelper fordi du står nærmt han allerede. Dette er i grunnen en ganske vanskelig og tungvindt metode men det var hvordan jeg drepte de (etter X antall loadings.) Lykke til!

Lenke til kommentar

Klarte å ta ut high priestene ved å sende inn en ice golem. Den skapte liv og røre nedi der. :innocent:

Begge priestene gikk til angrep på den, i mellomtiden kunne jeg gå inn og slå ned den ene etter den andre. Eneste var at jeg fikk bare akkurat tid til å slå ned han ene før golemen var død, så du må ha litt tempo.

Lenke til kommentar

Endelig, klarte det! Tror seriøst jeg måtte bruke opp mot 30 forsøk. Sinnsykt! Fikk ikke helt til det Zithor sa med å stikke trynet så langt frem at man kan treffe dem, men de ikke treffe meg. :hmm:

Men klarte til slutt å få skilt de...og gjøre nok damage med magi scroll, dukke bak hjørne, heale meg etc. helt til han hadde så lite health at han måtte heale seg. Da var det å storme frem å denge løs. Går greit så lenge de holder seg for seg selv, men når de er to... :ph34r:

Jezez...sjeldent jeg sliter så mye med fiender i spill. Men godt å endelig klare det da. :D

Takk for tips og tricks!

Ingen som har klart å lære seg å lage poison da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...