Zelda_ Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Måtte formatere PCen for noen dager siden, og da gikk alle wow filmene tapt. Mesteparten var crap, men det er noen eg hadde tenkt å laste ned igjen. Det var alle Laintime filmene. Men av en eller annen grunn filefront slettet alle filmene hans der, så de er ikke mulig å få tak i lenger. Er det noen som har filmene hans liggende på pcen hadde eg vært svært takknemlig om noen kunne uploade filmene på filefront igjen så det kan nytes igjen. Hvis noen lurer på kem Laintime er, så kan eg bare si det er den beste warrioren som har eksistert.
bandreas Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 www.warcraftmovies.com kan jo tenkes å ha dem med flere forskjellige mirrors
Zelda_ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 www.warcraftmovies.com kan jo tenkes å ha dem med flere forskjellige mirrors 8002403[/snapback] Nope og det e d som e problemet, kun filefront og torrent. Ingen av de virker :/
wonnim Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Laintime Legend Veit ikke om det var den du var på utkikk etter, men det er da en film med Laintime.
Zelda_ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 redd eg har den. det er bare en liten film uansett :/
Zelda_ Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Hva heter de filmene du mangler da? 8004344[/snapback] laintime compliation tror eg, det er en slags samling
nubcake Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har ikke sett veeeeeldig mye PVP filmer, men jeg har bitt meg litt fast i Pat, high warlord. er denne "Laintime" bedre?
String-Jurgen Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Tja, det er noen filmer på google video, men du vil kanskje ha bedre kvalitet? OT: Nubcake, hvilken server spiller du på? Var med en ganske hyggelig druid i Botanica med samme navnet Endret 23. februar 2007 av String-Jurgen
bandreas Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Jeg har ikke sett veeeeeldig mye PVP filmer, men jeg har bitt meg litt fast i Pat, high warlord. er denne "Laintime" bedre? 8005061[/snapback] Ja han er vel ansett som bedre fordi han kan vinne i en hver situasjon, der de høye critsene ikke redder han, men kombinasjonen av våpen og stanceskifte. Så den siste filmen hans, ganske imponerende, dog ikke sånn utrolig underholdene NB! Trådstarter kan jo bli premium member på wcmovies da, det koster 3 dollar i året eller noe, ikke store summen Endret 23. februar 2007 av bandreas
DeadbeaT Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 yup, Laintime sine filmer er dørgende kjedelig, men fy faen så han kommer seg unna alt mulig av fiender, mye av greien hans går ut på å løpe out of combat, bruke trinkets, racials (han er veldig glad i canibalize), jeg er også en stor fan av han. Dog, jeg er i samme båt som zelda.
Zelda_ Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Jeg har ikke sett veeeeeldig mye PVP filmer, men jeg har bitt meg litt fast i Pat, high warlord. er denne "Laintime" bedre? 8005061[/snapback] Pat er ikke verdig nok til å slikke skoene til laintime. han er kongen. de fleste warriore hater pat, vet ikke kordan du kan like han
Indexi Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor noen kan "hate" Pat, han lagde jo bare filmen for å vise syk damage. Laintime sine filmer er jo det helt motsatte, går mer på pvp "vanlig" PvP og vanlig damage. EDIT: Jeg har Compliation part 1 & 2, skal se om jeg kan uploade dem. Endret 24. februar 2007 av cve
nord Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 hurtig søk på videogoogle ga denne; http://video.google.com/videoplay?docid=-5...6274&q=laintime varer i en time og ti minutter..
wonnim Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har ikke sett veeeeeldig mye PVP filmer, men jeg har bitt meg litt fast i Pat, high warlord. er denne "Laintime" bedre? 8005061[/snapback] Pat er ikke verdig nok til å slikke skoene til laintime. han er kongen. de fleste warriore hater pat, vet ikke kordan du kan like han 8012814[/snapback] Filmen til Pat ble jo laget for å vise frem en talentbug. Var heller ikke meningen å vise skills, kun ren underholdning. 31/21/0 pewpew
Zelda_ Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor noen kan "hate" Pat, han lagde jo bare filmen for å vise syk damage. Laintime sine filmer er jo det helt motsatte, går mer på pvp "vanlig" PvP og vanlig damage. EDIT: Jeg har Compliation part 1 & 2, skal se om jeg kan uploade dem. 8013418[/snapback] Grunnen til at mange warriore hater pat og maydie, er fordi de viste kor bra warrior var med en hær av healere, slik at vi ble nerfet. Konge om du kunne laste opp laintime btw kan du gi meg en link hvis du greier d? Endret 24. februar 2007 av Zelda_
Zelda_ Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 hurtig søk på videogoogle ga denne; http://video.google.com/videoplay?docid=-5...6274&q=laintime varer i en time og ti minutter.. 8013904[/snapback] Takk men eg foretrekker kvalitet, hater google mobies og livestream.
Be__bad Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Bump, har sett noen laintime filmer nå og må si meg mektig imponert. Skjønner godt at dette er en legende ! :O men en ting: hva heter trinketen hans som gjør blind?
Zelda_ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Bump, har sett noen laintime filmer nå og må si meg mektig imponert. Skjønner godt at dette er en legende ! :O men en ting: hva heter trinketen hans som gjør blind? 8054779[/snapback] det må være en dark edge of insanety procen. Får en til å gå rundt i 3 sec som blind, bare at denne ikke breaker på dmg. samme icon som blind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå