Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen klikker innpå spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg har spillt WoW Eller CS i 1-10 Minutter, klikker det helt for dataen, det kommer dirring, lyn go masse rare greier rundt om på skjermen(Vanskelig og forklare). Jeg prøvde med et gammelt grafikk kort, men da kom det ingenting. Må jeg installere nye drivere? Hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan være flere grunner til dette men legg inn nyeste driver til skjermkortet ditt, og se om det finnes noen oppdateringer til spillene. Se også etter att viften på kortet er fri for støv så ikke du får problemer med varme.

Endret av Chevelle
Skrevet

Visst det er et PCI-e skjermkort du har så kan det være at det trenger mere strøm,i så fall er det en kabel fra strømforsyningen som skal plugges i noen kontakter på skjermkortet. :)

Skrevet (endret)

Det er et Radeon X800, og nå har jeg lastet ned nye drivere og reinstallert spillet. Fremdeles kommer det... Har også tatt vekk støv fra viften og sett at jeg har strømtilførsel kobblet til.. Er skjermkortet ødelagt? Noen tips om hva jeg skal gjøre? :ermm:

Edit: Prøvde igjen, og nå er det røde/blå streker over hele skjermen som ikke går vekk selv om jeg restarter. Det er veldig laggy også :hrm:

Endret av Deadnisse
Skrevet

Om du får forstyrrelser i 3D (eller artifacts som det heter), så kan det være at temperaturen blir for høy, eller at noe er defekt på selve kortet. Om du har sjansen til å forsøke kortet i en annen maskin hadde det vært lettere å fastslå med sikkerhet, men det høres veldig sannsynlig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...