Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen fryser i spill :S


Anbefalte innlegg

PCen min fryser når jeg spillr, men jeg vett ikke helt hvorfor. :(

 

PCen bare stopper.. og ingenting annet skjer. Kun et par ganger har den restarted.

Ingenting av hardwaret er nytt utenom grafikk kortet, et 7600GT AGP som ble kjøpt for noen måneder siden (tror det er det som skaper problemer :mad: ).

 

Noen som vet om en enkel måte å sjekke grafikk kortet på?

 

 

Andre ting som jeg kansje tror kan være problemet:

 

Strømforsyning: 300W --- AMD 64 3000+ - 7600 GT - 4 HDD + 1 Ekstern <-- Litt for mye?

 

CPU Varme: Cpu viften har begynt å stoppe og etter noen minutter starte igjen. (men pcen har av og til fryst etter kun et par minutter spilling :S )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er kanskje litt mye på en liten strømforsyning, men du kan jo sjekke lufttilstrømning og temperatur for skjermkortet. Jeg hadde samme problem, som forsvant helt da jeg skiftet kjøler på skjermkortet.

7996511[/snapback]

 

 

ok, har nå nettopp spilt en stund.. temperaturen på skjermkortet gikk aldri over 62 grader. Da pcen fryste var det på ca 52 grader. :S

Lenke til kommentar
Ta en sjekk på DENNE siden for å regne ut strømforbruket med ditt oppsett. :)

 

For min del vil jeg tro at du har for svak strømforsyning for det oppsettet som du kjører med nå.

7996989[/snapback]

 

 

I følge den siden så vil mitt system bruke ca. 305W :hrm: Så ser ut som det er PSU'en som er problemet.

 

Takk for svarene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...