Pibeba Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Jeg sytes det, er iallefall klar får nr 4. det virka ikke på videoen på slutten som om det ville bli no mer, men de finner vell en måte å dra historien videre på. uansett fantastisk spill.
egr Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Du har sikkert spillt Innos endingen. Derimot om du følger Xardas vil du nok se at det er et stort potensiale for en meget bra oppfølger
Pibeba Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 sounds good, er det å følge orkene da får å være med xardas?
LMH Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Jeg sytes det, er iallefall klar får nr 4. det virka ikke på videoen på slutten som om det ville bli no mer, men de finner vell en måte å dra historien videre på. uansett fantastisk spill. 7994682[/snapback] Video? Eg fekk ingen video? Masse bilder medan "eg" fortalte korleis ting kom til å gå med forskjellige. Men det kan vel kanskje bli kalt ein video det, når eg tenker meg om..
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Pibeba, du har ingen ting å frykte. Piranha har sagt at de allerede holder på med en expansion pack, og dessuten elsker de Gothic så mye selv, at man absolutt ikke bør se bort ifra en oppfølger eller tre innen noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå