Gå til innhold

Norske spillere på Moonglade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, emnefeltet sier vel sitt, er på leting etter norske spillere på Moonglade RP serveren.

Har for det meste spilt Horde med min level 61 Mage. Men har nå så smått begynt å spille på alliance, og ser etter andre spillere jeg kan levele samme med.

Så, hvis det er noen der ute som vil levele opp en ny karakter fra bunn av, eller fortsette på en, så legg igjen et par ord da! :)

Mvh, David.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange norske på Moonglade. Mainen min var der inntil nylig (Hestar UD Rogue, i Legion of Arcaus), men jeg har begynt å spille alliance på Argent Dawn. Men jeg er altoholic, så blir gjerne med på å spille opp f.eks en Draenei.

Skrevet (endret)
Mange norske på Moonglade. Mainen min var der inntil nylig (Hestar UD Rogue, i Legion of Arcaus), men jeg har begynt å spille alliance på Argent Dawn. Men jeg er altoholic, så blir gjerne med på å spille opp f.eks en Draenei.

7992086[/snapback]

Høres spennende ut. Startet akkurat en Draenei Shaman tidligere i dag faktisk. Så er bare Level 8 foreløpig. Ville jo vært toppers å hatt noen å spille sammen med. :)

Min tidligere exp-partner og IRL venn fikk plutselig trøbbel med internetten for noen dager siden, så vil veldig gjerne komme i gang med noen andre også.

Si i fra hvis du vil sette i gang med litt leveling. :)

Edit; Er forøvrig hipp som happ for meg hvor vi spiller. Så kan godt starte helt fra bunn av på Argent Dawn istedenfor Moonglade. Greit å starte på samme nivå også forsåvidt.

Endret av DavidH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...