Gå til innhold

Siemens SXG75 restarter seg


tommmy

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min SXG75 i snart ett år nå, og jeg kan ikke si jeg har hatt så mye problem med den som mange andre har hatt. Den har restartet seg kanskje en gang i måneden.

 

Men i dag når jeg skulle slette sendte meldinger frøs den, jeg tok ut batteriet å satte det inn igjen, når jeg slo den på og tastet inn pin koden kom videoen frem, så restartet den seg. Dette skjer hver gang jeg prøver, det holder på som en "ond sirkel".

 

Noen som kan hjelpe meg?

Endret av tommmy
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt min SXG75 i snart ett år nå, og jeg kan ikke si jeg har hatt så mye problem med den som mange andre har hatt. Den har restartet seg kanskje en gang i måneden.

 

Men i dag når jeg skulle slette sendte meldinger frøs den, jeg tok ut batteriet å satte det inn igjen, når jeg slo den på og tastet inn pin koden kom videoen frem, så restartet den seg. Dette skjer hver gang jeg prøver, det holder på som en "ond sirkel".

 

Noen som kan hjelpe meg?

7985466[/snapback]

 

Akkurat samme problem som deg, jeg trodde kansje med første det var batteriet, men det er full ladet og alt, den bare restarter seg rett etter du har skrevet pin av og til komme den forbi videoen i begynnelsen også hos meg. skjedde rundtom samme tid som du skrev denne her posten. ble så lei at jeg kjøpte ny midlertidig mobil. ganske dumt for meg fordi jeg jobba i sverige i den tiden =) uten mobil til jobb fungerer bare ikke. men fikke aldri noe løsning på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...