Scortech Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Jeg sluttet med BF2 for over ett halvt år siden. Jeg er egentlig ikke aggressiv av meg men kom ut av tellingen hvor mange ganger jeg slo alt jeg hadde i murveggen. BF2 er laget med teamwork i tankene, men alle er egosentrisk som faen når de spiller det hehe. Altså fienden min i spillet er jo ikke motstanderen, det er jo mer mine egne teammates som absolutt skal fucke opp for meg. Seriøst det spillet må jeg bare holde meg unna, jeg blir så seriøst sint når jeg spiller det. Plagsomme animasjoner på figurene også som gjør at andre spillere virker ENDA mer irritabel enn normalt. Fy flate ! Glemmer ikke når jeg venter på fly så kommer 4-5 andre og prøver å dytte meg ut. Det må være det mest plagsomme noen kan gjøre, jeg ville heller vært torturert i 5 måneder enn å sitte og se på en ugly spillermodell prøve å dytte meg ut på verdens styggeste måte. ROAARRGHH HYYYYYYYYYYYL JEG HATER BF2 ¤"#!"! FYYYYYYYYYYY FLAATE 7986589[/snapback] Ja det er ganske mange idioter ute på BF2 slagsmarkedet..og spesielt på tv2 serverene og tenk deg da at tv2 servere er nå oppi 50 servere og det er mange idioter....Noen av tv2 serverene er ikke fult så gale som de fleste men det tar ikke lang tid før alle/de fleste tv2 serverene er full av idioter og da går det ikke an å spille på noen av de:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå