Gå til innhold

Skjerm med TV-inn eller TV-kort?


Snabelkese

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en ny LCD-skjerm, og jeg lurer litt på om jeg skal ta en med tv-inngang (utvalget reduseres drastisk), eller om jeg skal kjøpe et tv-kort. Hva gir best bilde? Vil det bli det mye etterslep og hakking med tv-kort med tanke på min relativt svake prosessor? (athlon XP 1600+, 1.4 Ghz)Se forøvrig min oppgraderingspost av en 5 år gammel maskin

 

Tenker en skjerm i 19,20 eller 21 tommer. Widescreen er ikke et must, men sikkert ålreit. Må ha DVI. Har sett litt på Samsung Syncmaster 940MW Er litt bekymra for om den kan bli litt lav, iom at jeg idag sitter med en 19" 4:3 på en annen maskin. Den har heller ikke de råeste specsa jeg har sett.

 

Har du noen forslag til best mulig løsning?

 

Nå passer denne topicen i begge kategoriene, men dobbelposting er jo ikke så populært, så jeg putter den i skjerm-kategorien i første omgang.

Endret av cdguru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, pkt. 1 lcd skjerm med tvtuner pleier som regel ikke vaere gode til pc, saa da vil et tvkort vaere bedre.

pkt. 2., naar det gjelder 19" som du har hatt problemer med, hvilken opploesning kjoerer du?

7985537[/snapback]

 

har ingen problemer med 19". men er så vant til det nå, så jeg lurer på om en 19" widescreen blir litt i laveste laget om du skjønner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...