Jimmy Pop Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 DiKKy: Jeg har ikke tenkt å selge lisensen min, nei. Skaff din egen! Men nå virker iallefall ICS på alle maskinene. Det bare ordnet seg helt selv, så jeg går utifra at det ikke har tenkt å virke for alltid Men nå har jeg også sittet opp serveren som DHCP-server og DNS-server. Dette leder nå til et annet problem: I det jeg tok ipconfig /renew på den ene XP-en, så kom det opp "Access Denied". Noen som vet?
Dikky Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 JimmyPop din dass ! ;-P øh vel.. bare en tanke men du kunne kanskje gidde å logge inn som administrator .. ;-P n00bz0r2k
Jimmy Pop Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 09:48, skrev Dikky:øh vel.. bare en tanke men du kunne kanskje gidde å logge inn som administrator .. ;-P Står det "n00b"i pannen min? Hvor dum tror du jeg er?
eiga Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Noe som slår meg(du har nettopp satt opp DHCP?): ipconfig /release ipconfig /renew
John Abrahamsen Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Dikky, jeg har en CD ligganes her :smile:.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå