Gå til innhold

Er dette et bra tilbud på Canon 350D KIT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lite brukt var det iallefall om det stemmer,  100 eksponeringer er ingenting.

Var såpass billig at jeg ville vært skeptisk ;)

7978619[/snapback]

Ja, jeg syns jo også at dette var billig, men så har vel dette kamera sunket en del i pris etter jul og?

Hva er du mest skeptisk til da? Skader?

Skrevet
Skader ja. Anbefaler å ringe kjøper, og se det litt an.. Her er nypris fra mpx, så det er jo en god del å vinne på det.. kan jo være et røverkjøp  :cool:

7978737[/snapback]

Ja, har fått mail fra selger, der hun understreker at kameraet er som nytt. Er det noen skader på det, bør man vel kunne heve salget? Hun bor et stykke unna meg, så det er vanskelig å få sett kameraet.

*grublegruble*

Skrevet
Skader ja. Anbefaler å ringe kjøper, og se det litt an.. Her er nypris fra mpx, så det er jo en god del å vinne på det.. kan jo være et røverkjøp  :cool:

7978737[/snapback]

Ja, har fått mail fra selger, der hun understreker at kameraet er som nytt. Er det noen skader på det, bør man vel kunne heve salget? Hun bor et stykke unna meg, så det er vanskelig å få sett kameraet.

*grublegruble*

7978765[/snapback]

Vil tro du har kjøpsloven på din side, om det skulle vise seg å være et problem.

Men som sagt, ta en telefon.. da er det lettere å få et intrykk av personen, enn pr. mail.

Det er halv pris i forhold til nytt, men er det bare skrot (jeg sier ikke at det MÅ være det) så er det jo plutselig mye penger :)

Skrevet (endret)

En tommelfingerregel når en skal selge utstyr, er vel at man slår av 40% av nypris, dvs 2000 kr. i dette tilfellet.

Her er det tatt av 2800,- så prisen er vel ikke så alarmerende når jeg tenker meg om :)

Endret av Bjorhus
Skrevet

Heisan.

Jeg har fått tilslaget på dette kameraet, og er i gang med å avtale betaling, så hvis flere får samme tilbudet er det noe fishy her.

Jeg kommer dog til å kjøre betalingsgarantien til finn.no, så jeg ikke risikerer noe.

Skrevet (endret)
Heisan.

Jeg har fått tilslaget på dette kameraet, og er i gang med å avtale betaling, så hvis flere får samme tilbudet er det noe fishy her.

Jeg kommer dog til å kjøre betalingsgarantien til finn.no, så jeg ikke risikerer noe.

7978898[/snapback]

Holder på å avtale betaling jeg også.

Fikk mail fra selger kl 18:00

Edit:kjøper->selger

Endret av salomo
Skrevet (endret)

Fikk svar 17:46:

-------------------

Hei Bjørn.

Jeg har fortsatt kamera til salgs. Det var en fra nabokommunen min som skulle hente det i ettermiddag men som aldri dukket opp, så hvis du ønsker å kjøpe det så er prisen 2400 kroner hvis du har mulighet til å hente det hos meg, hvis ikke så kan jeg sende det raskeste måte som bedriftspakke over natten, men da må du overføre 2400 kroner pluss omkostninger kr. 200 kroner til min konto før jeg sender det. Min mann jobber på posten så jeg vet det bare tar maks to dager før det er hos deg når jeg ser din innbetaling.

Gir du meg en tilbakemelding på e-mail om du ønsker kamera så avtaler vi hvor vi kan møtes eller jeg sender kontoinformasjon til deg og får adressen din hvor jeg skal sende kamera. Jeg gjør for orden skyld oppmerksom på at kamera er som nytt, men at det ikke medfølger minnekort. Kvittering og garanti ligger ved.

Med vennlig hilsen

Endret av fluxsoda
Skrevet

Noe er nok litt fishy ja. Jeg bor i Trondheim, og har ikke fått svar. Har prøvd å ringe telefonnummeret som er oppgitt. Enten er det ingen som svarer, eller så er det opptatt.

Finner ikke noe på navnet i Norge eller Bosberg eller noe på det telefonnummeret.

Jeg fikk også samme mail. Noe stemmer nok ikke...

Tror ikke dere skal satse på noe betaling til denne personen...

Skrevet
Hmm eg burde skamme meg som ikke skjekket ut her på forumet før. Har fått samme mail også til samme tid som dere. Får ikke tak i personen på tlf.

:hmm:

7979653[/snapback]

Dette burde vi vel nesten raportere til finn.no?

Skrevet (endret)

Skal du kjøpe noe på finn.no så be om Payex betalingsgaranti.

Selger får da ikke pengene sine før du har mottat OG godkjent varen.

Fungerer glimrende, solgte nylig min gamle Nikon D100 på den måten.

Endret av RoyM
Skrevet

Har rapportert dette til FINN. Det er sikkert mange som ikke er innom forumet og som går på dette.

Ergelig for dem...

Har blitt lurt før for et lite beløp, og sjekker ut det jeg kan på nettet først. Dårlig kommunikasjon er et dårlig tegn, det samme er når man ikke kan finne personen i telefonkatalogen eller at denne har hotmail-adresser. I mailen stemmer heller ikke navnene til personen helt.

Nei, enkelt sagt: Når man har dårlig magefølelse for slike ting, er det best å holde seg unna! Det kommer flere sjanser. Rasende billige ting er det ofte noe rart med.

Skrevet (endret)

Har fått kontonummer for innbetaling.

Ble litt nervøs nå så jeg trur jeg aventer hele greia.

Har foreslått betaling gjennom Payex men har ikke fått noe svar ennå.

Endret av salomo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...