Anders Moen Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei! Fant et script hos Dynamic Drive som gjør at man kan markére litt tekst, så blir teksten slik som du valgte i tekstboksen. Men jeg vil bare ha fire enkle, (kanskje noen flere), men som da gjør slik: Trykker på bildet -> I tekstboksen kommer det f. eks [code*]Koden fyller du her[/code*] Så enkelt skal det være...men hvordan får jeg til dette? Jeg har ikke peiling på hva det heter, så det er vanskelig å søke dette opp, hehe. Håper noen kan hjelpe meg! Edit: satte stjerner i mellom tekst og slike [ ], så det skulle fungere ordentlig og jeg forandret tittelen til litt mer det det egentlig handler om. Endret 18. februar 2007 av Andy-Pandy
Wattengård Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 function triggerKode() { var tekstboks = document.getElementById('mintekstboks'); tekstboks.innerHTML = tekstboks.innerHTML + "[code*]Kode[/code*]"; } Og på knappen/linken kjører du en onclick="triggerKode();" Har ikke prøvd det men skal fungere greit. -C-
Anders Moen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 (endret) Får den ikke til å fungere :S Det skjer ingenting...jeg skifta tekstarea med `innhold` som er navnet på denne textareaen... Endret 19. februar 2007 av Andy-Pandy
Kagee Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 http://anderseinar.net/filer/editor.html Er det noe slikt du er på jakt etter?
Anders Moen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Ja! Det er akkurat hva jeg ser etter
Kagee Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Vil du bruke denne editoren, eller vil du bare ha js-koden? Endret 19. februar 2007 av Kagee
Anders Moen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Bruke den online på den siden mener du? For det går ikke siden jeg skal ha noe slik til CMS systemet mitt (http://www.andersmoen.hotserv.dk/test)
Kagee Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg mente liksom at du kunne få koden - det er jeg som har skrevet den - i JS, HTML og CSS. Den ble laget for enkelt å kunne integreres i et CMS. Endret 19. februar 2007 av Kagee
Anders Moen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 (endret) Å ja...men alt ligger åpent nå, ikke sant? Jeg mener...ingenting av det er i et server-side spåk så jeg ikke får tak i det? Edit: så det .html fil, så det var nok ikke noe server-side språk nei Endret 19. februar 2007 av Andy-Pandy
Kagee Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Bruk av hjertets lyst. Men du kan jo nevne meg i en kodekommentar da...
Anders Moen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Hehe, ja. Det kan jeg gjøre hvis jeg bruker den selv om det ikke er 100% det jeg mente...skal ikke se hvordan det ser ut i tekstboksen, men samme det. Prøver uansett jeg! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå