Gå til innhold

LOL, SLETT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eh.. i enkelte sanger jo??...

 

lage "ooooooooohh" lyd  elnz.. sp0ilte jo wow sjæl!!.

7975334[/snapback]

Pro tip: Du blir tatt mye mer seriøst og får mye mer hjelpsomme svar om du klarer å skrive mer normalt.

 

Masse utropstegn, spørsmålstegn, z-er der de ikke hører hjemme, punktum, dialekt og skrivefeil gjør vondt å lese. Skrivefeil gjør jo alle, men det der er vel ikke skrivefeil, men heller voldtekt av norsk skriftspråk.

 

Se forøvrig denne tråden for tips til rettskriving.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Tja, en viss relevans har det vel faktisk. Er alltid godt å ha et klart, korrekt bilde av hva vi faktisk diskuterer før vi kan diskutere det. Setter det litt på spissen nå, men slike ting kan fort føre til forvirring. En WoW-sang kan fort høres ut som en artist som har utgitt en sang som handler om noe med WoW-relevanse. Vi definerer en sang som ei låt der vokalen er poenget og det viktigste i låta. En sang har en tekst, som gjerne inneholder både vers og refreng. Låtene i WoW blir ikke nødvendigvis sanger selv om du har et kor som synger lange strofer inne i komposisjonene. Da brukes vokalen som et instrument som legges inn sammen med de andre instrumentene.

 

EDIT: Må legge til at det utrolig godt å høre innlegg som det Pug kom med her. Er ufattelig mye voldtekt av det norske språket ute og går om dagen. Trist.

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar

Well...jeg hørte på min egen MP3 intil her om dagen....

jeg fikk høre at det var en klassiker av en WC låt i Cave of Time...

og nå vill jeg nok ikke slå av lyden igjen.....ble mye mer avslappet av musikken i outland enn ellers....^^

 

Men de bytter litt well mye "Låter" til tider....alt etter hvor du er....

( BTW cave of time ( Old hillbrad, WC2 låt? )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...