Toreey Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 føler at det er ingenting å gjøre har formatert flere ganger også, samme problemet. Er det mulig strømforsyningen? SIden jeg har 350W og Skjermkortet trenger 450W
Lovo Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Først av alt skriver du feil i topic. Det heter Hertz Du lager mange tråder med samme topic. Du dobbeltposter og maser no sinnsykt. Hva får deg til å tro at man har lyst til å gjelpe deg når du fremstiller problemet ditt på denne måten? Håper dette hjelper deg med problemet ditt med å poste riktig.
Toreey Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 sry, men sitter på LAN, er veldig viktig, å har lite tid, det er snart cs compo, og jeg må fiske det
Lovo Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hvordan skifter du Hz? Gør du det både "høyre musetast på skriverbordet - egenskaper - innstillinger - avansert - monitor" og i Ati tools? Hvorfor skal du ha over 70hz egentlig?
Flippo Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Om du er paa LAN burde jo sitte en del folk rundt deg paa lanet som kanskje kan hjelpe og da. Gaar jo ann aa bruke et par minutt paa aa lete opp noen som vet litt og slaa av en prat istedenfor aa fragge dem hele tida Endret 17. februar 2007 av Flippo
Toreey Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Har allerede gjort det, funker ikke Men har en tanke på at strømforsyningen er 350W og skjermkortet trenger 450W tror dere det er det? visst så, så kjøper jeg en ny her, det seller
Lovo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Tror ikke det har noe med at skjermkortet ditt ikke får nok strøm. Hadde det ikke fått nokk strøm ville det nok ikke ha funka så bra.. og du hadde nok hatt andre problemer en flimring
Toreey Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Litt andre detaljer: Noen ganger stopper pcen og går i svart skjerm, etter ca 10sec så kommer det en feilmelding om noe med driveren ikke klarer å kontakte skjermkortet. Noen ganger flimrer det, men det som er mest plagsomt er hertzen når jeg spiller cs. Og så herzen i tillegg. Prob 1 : Pc stopper og går i svart skjerm, og sier at driveren ikke kan kontakte med skjermkortet. Prob 2 : Jeg får bare 60hz, noen ganger 100, noen ganger 60, veldig ustabilt. Prob 3 : Noen ganger(På noen spill) så kommer det bare plutselig svarte linjer på skjermen Prob 4 : HJELP!!
Toreey Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 ingen som har noen som helst peiling?
Aginaridan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 skriv -freq 100 i launch options til cs. Hvis det ikke fungerer sjekk at 100hz faktisk er et valg i den oppløsningen du kjører cs i. Hvis ikke, kan det hjelpe å enten oppdatere skjermdriveren, eller bare ta av "Hide modes that this monitor cannot display" (Display Properties -> Settings -> Advanced -> Monitor).
Toreey Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Funker ikke det står 100hz, men det er ikke det..
Aginaridan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hva mener du med "det står 100hz"? Det står i menyen til skjermen at det er 100hz? Jeg antar du har stilt opp fps_max fra 72 til 100 i cs?
Toreey Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Vil også informere at når jeg tar på høyere grafikk innen CATALYST ATI SENTER På 3D Instillinger Når jeg spiller et spill så pleier spillet å klikke etter 10-20min Derretter kommer det en feilmelding at driveren ikke klarte å kontakte skjermkortet.
Lovo Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Kan også være et varmeproblem. Selv om du da sikkert hadde fått no artifacs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå