Gå til innhold

Point of exictanse VS Project Reality

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spilt både PoE2 samt Project Reality.

Selv liker jeg Project Reality best, siden de har lagt til restriksjoner på antall våpner man kan ha av vært kit, man må være i squads på viss antall personer fpr å requeste de bedre kit'ene, som sniper, support og heavy AT. På denne modden kan ikke alle personene bruke tanks or APC, bare de som er trent i det, samt at fiendene ikke kan bruke den andres lag kjøretøy.

PoE2 har en god del bra maps, der det er stort utvalg av kjøretøy på de fleste. Man har lagt til noen få ekstra våpen som AA og Heavy sniper, men de kan bare finnes på visse baser på mapet.

Det er også noen maskingevær-AA plassert omkring i mapet.

Hvis du liker mer virtuellstro følelse av spillet, hvor du må spille i lag for å klare å bekjempe fienden, så ville jeg ha valgt Project Reality.

Hvis du vil spille med stort utvalg av kjøretøy og bombarderingsmidler, men likevel mer basert på scoringstabell en krig, så er PoE2 ditt valg.

Skrevet (endret)

Smaken er som baken......

noen liker tank krig og bunny jumping, og noen synes det er tøft å spille et spill hvor man kan få en 20 mm kule midt i brystkassa uten å daue av det...

Selv har jeg aldri spilt PoE, og kun spilt 5 minutter vanlig BF2 så jeg har ikke så mye å si enn det andre har fortalt meg...

Etter over 500 timer med PR så kan jeg vel si at jeg synes det er veldig gøy fortsatt, og v0.5 er historisk konge....

vel.. du får teste begge, det kommer helt ann på hva du liker som sakt...

Men vil du ha teamplay finnes det bare ett alternativ, nemlig Project Reality.... :love:

Endret av R@ge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...