Chrynarx Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hei, skal legge til WoW på pappa sin PC men har et lite problem. Har mista den ene CD'en min så jeg er litt fucked. Tror jeg leste et sted at man kunne bruke TBC cd'en og da ville kunne innstralere også vanlig WoW. Det var noe slikt. Litt rotete men vil begynne å game igjen på magen min etter en lang pause
Lampeskjermen Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Du kan ikke bruke tbc cd'ene til å instalere originale wow, må ha cd'ene fra det orignale.
wise™ Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det må jeg si, surt å miste 1/4 CD'er å sitte der i klisteret. Du kjenner ingen som spiller WOW også?
Chrynarx Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Det må jeg si, surt å miste 1/4 CD'er å sitte der i klisteret. Du kjenner ingen som spiller WOW også? 7963728[/snapback] Jepp, det suger max=/ jo kjenner en del.. :!: kan bare låne CD av dem?
Lampeskjermen Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det må jeg si, surt å miste 1/4 CD'er å sitte der i klisteret. Du kjenner ingen som spiller WOW også? 7963728[/snapback] Jepp, det suger max=/ jo kjenner en del.. :!: kan bare låne CD av dem? 7964317[/snapback] Ja, fult mulig og bruke dine venners CD'er, bare ikke deres CD key. Men den trenges ikke for å instalere.
Oldcrow Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 En mulighet er å kjøpe en sånn 10dager gratis DVD, som også er genial for å slippe å bytte 8 cder om du må reinnstalere. En annen, men tidkrevende løsning er å zippe hele wow mappa i flere filer som hver går på en cd, for så å unzippe de på pcen til far.
øl_i_tastaturet Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 En mulighet er å kjøpe en sånn 10dager gratis DVD, som også er genial for å slippe å bytte 8 cder om du må reinnstalere. En annen, men tidkrevende løsning er å zippe hele wow mappa i flere filer som hver går på en cd, for så å unzippe de på pcen til far. 7964887[/snapback] Det går vel ikke? Legges jo ting i WINDOWS-mappen også? Eller kanskje i registeret?
Oldcrow Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Skal gå bra, selv har jeg reInnstalert OS flere ganger, har alle spill installert på egen harddisk, har også backup av hele wow mappa på en ekstern disk.
badedud Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Du trenger ikke cd du kan laste ned prøveperiode på pc.no Registrere acount go oppgradere derfra..
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 En mulighet er å kjøpe en sånn 10dager gratis DVD, som også er genial for å slippe å bytte 8 cder om du må reinnstalere. En annen, men tidkrevende løsning er å zippe hele wow mappa i flere filer som hver går på en cd, for så å unzippe de på pcen til far. 7964887[/snapback] Kjøpe en 10dagers gratis Dvd?
Lampeskjermen Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 En mulighet er å kjøpe en sånn 10dager gratis DVD, som også er genial for å slippe å bytte 8 cder om du må reinnstalere. En annen, men tidkrevende løsning er å zippe hele wow mappa i flere filer som hver går på en cd, for så å unzippe de på pcen til far. 7964887[/snapback] Kjøpe en 10dagers gratis Dvd? 7969327[/snapback] Gratis spilletid..
Superslask Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 En mulighet er å kjøpe en sånn 10dager gratis DVD, som også er genial for å slippe å bytte 8 cder om du må reinnstalere. En annen, men tidkrevende løsning er å zippe hele wow mappa i flere filer som hver går på en cd, for så å unzippe de på pcen til far. 7964887[/snapback] Det går vel ikke? Legges jo ting i WINDOWS-mappen også? Eller kanskje i registeret? 7965165[/snapback] Har brukt samme installasjon av WoW gjennom flere windows installasjoner og på flere maskiner nå, funker som f det. Kopier hele WoW mappa over til en backupdisk eller lignende, så slepper man reinstallering.
AndyG Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Du kan jo alltids laste ned klienten fra Blizzard: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...load/index.html
Chrynarx Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 (endret) Var visst det:p downloading started:P Endret 18. februar 2007 av Mazage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå