lollipop Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei. Jeg har laget og levlet en del characters i WoW over de siste årene, og har nå laget meg en alliance shaman som jeg vil levle. Jeg har det siste halve året brukt guider som finnes på www.wow-pro.com (Utrolig gjennomført av Jame må eg si) Nå har det seg sånn at jeg ikke kommer inn på siden (aldri skjedd før) og lurer på om det er Telenor som plutselig dropper visse sider. Så jeg lurte på om noen kunne sjekke linken for meg, og se om dere kommer inn. Takk Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei, samme skjer med meg. Siden er tydeligvis nede. Bruker James guiden selv, på en lvl 41 Warlock som jeg lvl'r opp nå. Lenke til kommentar
lollipop Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hei, samme skjer med meg. Siden er tydeligvis nede. Bruker James guiden selv, på en lvl 41 Warlock som jeg lvl'r opp nå. 7963587[/snapback] Ok storveis, takk for at du sjekket. Ja jeg kan ikke forklare hvor bra den siden er. Du slipper liksom gå lei midt i lvlingen når du lurer på hvor du skal grinde neste level :/ Håper bare han oppdaterer med 60-70.. tar nok litt tid å lage noe sånt, men ser for meg at det kommer! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg kommer heller ikke inn Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Den siden er nede nå Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Doh - Akkuratt den kvelden jeg og en kompis skal ha "LAN" og levle folk >.< "flaks!" Lenke til kommentar
Veta Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Det er egentlig ganske lett å få kjapp xp med thottbot og da.. 1. Skaff deg masse quests 2. Skaff coords til alle sammen på thott. 3. ding Edit: Hva synes dere om avataren jeg akkurat lagde? xD <-- Edit2: (gidder ikke lage ny post) Edit: Hva synes dere om avataren jeg akkurat lagde? xD 7966040[/snapback] Fine lyse farger, men hva skal det forestille? Noe koraler eller lignende? Litt dårlig grafikk, eller er det bare meg? 7966070[/snapback] Det er bare litt bruk av smudge-tool i Photoshop. Den dårlige grafikken kan hende skyldes av et effekt-filter.. Skal ikke forestille noe. Absrakt I guess? ^.^ Endret 17. februar 2007 av Veta Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Edit: Hva synes dere om avataren jeg akkurat lagde? xD 7966040[/snapback] Fine lyse farger, men hva skal det forestille? Noe koraler eller lignende? Litt dårlig grafikk, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Siden er fortsatt nede :/ Lenke til kommentar
elmanos Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 istede for Thottbot så kan du bruke WoWhead.com som faktis er bedre;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå