Vizio Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hei Nå har jeg endelig fått liv i Ipaq'en min etter et laaangt opphold Jeg trenger å finne ut av MAC adressen den har for å slippe den inn på hjemmenettverket her. Har noen noe forslag til hvor jeg finner dette?
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Kjører den Windows CE (CE/Mobile/etc) ? Da kan du bruke vxUtil (Personal) til å lese det ut.
Knocksock Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hei Nå har jeg endelig fått liv i Ipaq'en min etter et laaangt opphold Jeg trenger å finne ut av MAC adressen den har for å slippe den inn på hjemmenettverket her. Har noen noe forslag til hvor jeg finner dette? 7963344[/snapback] Lenge siden jeg satte min fot i en IPAQ, men prøv Start->Innstillinger->Tilkoblinger->Wifi (Wlan)->Avansert Kan godt hende HP har sine spesielle software løsninger du kan finne det i...
Vizio Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Jeg gikk på settings - asset viewer der fant jeg den Takk for svarene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå