Gå til innhold

høy ping på server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Choke eller på norsk "kveling" er når din klient prøver å motta mer data enn linja eller innstillinger har mulighet til. cmdrate og updaterate er hvor mange ganger i sekundet data skal oppdateres og rate er maks båndbredde disse kan bruke. Om du setter rate til 1 vil du med en gang få 100 choke fordi "1" i båndbredde er altfor lite for det din cmd-/updaterate er.

OBS, dette er hva disse verdiene representerte et par fire, fem, seks år siden og kan muligens ha blitt endret.

det funker fint å spille om morgenen fra 8-11 etter 11 stiger pingen og etter klokka 13.00 har jeg 200+ i ping sånn fortsetter det resten av dagen.

Hva kan problemet være?  :cry:

7969239[/snapback]

Samme her.. Bare at jeg har mellom 107 - 510 ping :(

Jeg skrivd in ratesa og alt det der.

Har ingen program eller andre ting/brukere som tar opp linja.

Merkelig.

Ingen som vet grunnen til så høy ping?

Og hvordan kan man få 5 i ping?

det funker fint å spille om morgenen fra 8-11 etter 11 stiger pingen og etter klokka 13.00 har jeg 200+ i ping sånn fortsetter det resten av dagen.

Hva kan problemet være?   :cry:

7969239[/snapback]

Samme her.. Bare at jeg har mellom 107 - 510 ping :(

Jeg skrivd in ratesa og alt det der.

Har ingen program eller andre ting/brukere som tar opp linja.

Merkelig.

Ingen som vet grunnen til så høy ping?

Og hvordan kan man få 5 i ping?

7970444[/snapback]

bruker du telenor? det gjør jeg å mange sier at det kanskje er telenor som har problemer?!

du må ganske enkelt stille Rates til serverens tick f.eks: vis serveren har 66 tick skriver du cl_cmdrate 66 og cl_updatrate 66. og vis serveren har 100 bytter du bare ut 66 med 100. vis det da ikke funker har du bare crappy linje sånn som jeg har halvparten av tiden på nettet.

7977434[/snapback]

tror ikke det er det som er problemet, om morgenen fra kl. 8-11 har jeg vanlig ping men etter 14.00 har jeg 200 i ping!

Ork mas på stakkers Telenor sine linjer. Jeg og to kompiser har sitti på lan i tre dager nå på en 2,3 mbps linje uten noe som helst lagg. Skjønner ikke hvorfor folk er så sure på Telenor.

7978766[/snapback]

Jeg tipper at du hadde mast hvis du ble kicked fra nesten alle servere du spiller på?

På en server jeg har spilt uendelig mange timer på, blir jeg kicka med en gang nå, pga jeg har 200+ i ping.

Det er noe jeg blir ganske så frustrert av.

Hvorfor skal jeg bli frustrert når jeg har Telenor? Har aldri hatt problemer med dem jeg.

7978837[/snapback]

Jeg har ikke sagt at du har noe annet heller.

Det jeg sa var at du hadde nok blitt ganske frustrert om du hadde det samme problemet som mange av oss andre som har Telenor.

Endret av _Scotty_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...