Gå til innhold

Hvilke PS2 titler "må" jeg ha?


_norse_

Anbefalte innlegg

Det er en god del PS2 spill jeg enten ikke har spilt eller rett og slett ikke har spilt ferdig. Når PS3 kommer får jeg sjansen til å spille en del av disse. Hvilke titler anbefaler dere??

 

Foreløpig har jeg dette på blokka:

God of War 1 og 2

Ico

Shadow of the Colossus

Okami

Resident Evil 4

Silent Hill

Devil May Cry

MGS

 

Dere kan se bort fra; JRPG, sportspill, bilspill og Singstar/Buzz/Guitar Hero.

 

Er takknemlig for tips! :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en god del PS2 spill jeg enten ikke har spilt eller rett og slett ikke har spilt ferdig. Når PS3 kommer får jeg sjansen til å spille en del av disse. Hvilke titler anbefaler dere??

 

Foreløpig har jeg dette på blokka:

God of War 1 og 2

Ico

Shadow of the Colossus

 

Dere kan se bort fra; Mgs, JRPG, sportspill, bilspill og Singstar/Buzz/Guitar Hero.

 

Er takknemlig for tips! :)

7959098[/snapback]

 

Er verdt å kikke litt på Devil may cry serien 1&3. Men jeg syns du virkelig går glipp av noen godbiter om du avfeier MGS. Jeg er ingen fanatiker av hverken sjangeren eller historien til MGS, men det er noe med det som gjør det til noen utrolige spill. Man er klistret til skjermen fra start til slutt.. :)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Er verdt å kikke litt på Devil may cry serien 1&3. Men jeg syns du virkelig går glipp av noen godbiter om du avfeier MGS. Jeg er ingen fanatiker av hverken sjangeren eller historien til MGS, men det er noe med det som gjør det til noen utrolige spill. Man er klistret til skjermen fra start til slutt..  :)

 

Det er nok sant det, men ettersom jeg bare såvidt har vært innom serien så er jeg vel redd jeg må starte med 1'rn for å få med meg hele historien. Det blir et litt for stort prosjekt for meg :)

 

DMC er nok midt i blinken for meg, men tror jeg like gjerne venter på 3'rn, hvis den ikke drøyer for lenge da.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Devil May Cry 1, 2 & 3 er knallgode spill. Kjøpte alle 3 for 500 Kroner helt nye og det var rart jeg hadde gått glipp av den opplevelsen. Dritkult spill og kanskje viktig før du starter med DMC 4 på Ps3.

 

Det er også å anbefale Onimusha serien. Onimusha 1 og 2 er sinnsykt bra. 3'ern er bra det også, men ikke like bra som forgjengerne. 4'ern henter seg opp igjen

Lenke til kommentar
Er verdt å kikke litt på Devil may cry serien 1&3. Men jeg syns du virkelig går glipp av noen godbiter om du avfeier MGS. Jeg er ingen fanatiker av hverken sjangeren eller historien til MGS, men det er noe med det som gjør det til noen utrolige spill. Man er klistret til skjermen fra start til slutt..  :)

 

Det er nok sant det, men ettersom jeg bare såvidt har vært innom serien så er jeg vel redd jeg må starte med 1'rn for å få med meg hele historien. Det blir et litt for stort prosjekt for meg :)

 

DMC er nok midt i blinken for meg, men tror jeg like gjerne venter på 3'rn, hvis den ikke drøyer for lenge da.

7959245[/snapback]

 

DMC3 er for PS2 og har vært ute i noen år vel. Jeg begynte selv med MGS2 og har ikke savnet eneren.. :)

Lenke til kommentar

Å begynne med MGS3 er faktisk ikke det dummeste du kan gjøre, da handlingen utspiller seg mange år før de andre. Det er jo og kommet i en utvidet versjon, Subsistence, som inkluderer online-spilling. Jeg har ikke prøvd det selv; noen med erfaringer på det her?

 

Ellers vil jeg anbefale Timesplitters-serien. Nummer 2 for flerspilleren med venner, og nummer 3 for tidenes morsomste singleplayer-historie, og online flerspiller.

Lenke til kommentar
Hva med Forbidden Siren? Jeg har ikke fått prøvd det selv enda så jeg vet ikke om det er bra men har lest litt om det og det ser rått ut!

7959310[/snapback]

 

Forbidden Siren er ikke så bra som det ser ut til å være. Jeg syns kontrollen var vanskelig og dårlig lagt opp. Dessuten er det kjipt at vi kun fikk amerikansk voice..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...