blomstkraft Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle prøve Silkroad Online, men jeg ser at ALLE serverene er nede Stemmer dette eller er de nede bare hos meg? + Hvor kan jeg få gratis free trail hos Silkroad? Takk Endret 16. februar 2007 av blomstkraft
curly4ever Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Og jeg som bare trodde de var overfylt med gamere
blomstkraft Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 (endret) Og jeg som bare trodde de var overfylt med gamere 7959682[/snapback] Er alle serverne fyllt med gamere? Det tviler jeg på, ikke alle serverne Endret 17. februar 2007 av blomstkraft
specnaz91 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jo, har noen venner som spiller det. Serverne pleier som oftest å være overloadet hele tiden!
blomstkraft Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 (endret) Jo, har noen venner som spiller det. Serverne pleier som oftest å være overloadet hele tiden! 7961823[/snapback] Ehh, da må jeg sikkert vente lenge De er nede ennda Endret 17. februar 2007 av blomstkraft
blomstkraft Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 (endret) Jo, har noen venner som spiller det. Serverne pleier som oftest å være overloadet hele tiden! 7961823[/snapback] Ehh, da må jeg sikkert vente lenge De er oppe ennda 7962840[/snapback] Vet du hvor jeg kan få en free trail? Eller, hvor jeg kan betale for spillet? Jeg fant ikke noe på Silkroad Online sin hjemmeside Endret 17. februar 2007 av blomstkraft
akristina92 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Spillet er helt gratis, men du kan betale for goder.
blomstkraft Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 (endret) Spillet er helt gratis, men du kan betale for goder. 7965465[/snapback] Er det gratis? Men.. hm... Men, må jeg bruke patch da? Endret 17. februar 2007 av blomstkraft
specnaz91 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Er helt gratis, patchene er gratis. Last ned og spill er et bra mmorpg for å være et gratis spill ligger som mest spilte på xfire som nr 7 er ikke dårlig for et gratis spill...
blomstkraft Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Er helt gratis, patchene er gratis. Last ned og spill er et bra mmorpg for å være et gratis spill ligger som mest spilte på xfire som nr 7 er ikke dårlig for et gratis spill... 7966038[/snapback] Kuult MEN, jeg får ikke installert patchen:( Patchen er v. 1.065 og spillet er v. 1090 Hva kan jeg gjøre da?
akristina92 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Last ned spillet, installer spillet og la spillet oppdatere seg selv. Spillet har nemlig en innebygd patcher som automatisk oppdaterer seg selv til den nyeste versjonen før du får spille.
blomstkraft Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 (endret) Last ned spillet, installer spillet og la spillet oppdatere seg selv. Spillet har nemlig en innebygd patcher som automatisk oppdaterer seg selv til den nyeste versjonen før du får spille. 7966793[/snapback] Hehe.. Jeg har oppdatert spillet, det er bare serverne som er oppfyll Endret 17. februar 2007 av blomstkraft
blomstkraft Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 (endret) Last ned spillet, installer spillet og la spillet oppdatere seg selv. Spillet har nemlig en innebygd patcher som automatisk oppdaterer seg selv til den nyeste versjonen før du får spille. 7966793[/snapback] Hehe.. Jeg har oppdatert spillet, det er bare serverne som er oppfyll 7966897[/snapback] JIPPI, Jeg er inne, YOOHOOOO :!: :!: :!: Hvilken server er best da? Hvem er det mest folk på? For et genialt spill Endret 18. februar 2007 av blomstkraft
Gumpen Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 (endret) haha..ironisk at du skulle spør...det er fullt omtrent heeeele tiden...MEN HOLD DERE ALLE UNNA ATHEN!! dit skal jeg inn først:P er enig i at det er et herlig spill..er i lvl 10 nå...snart 11..ble ganske skuffa da jeg fant ut at du ikke kan beholde hesten men at den bare er til en gangs bruk...men de er ikke så dyre heller da:) Endret 25. februar 2007 av xitto
blomstkraft Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 (endret) haha..ironisk at du skulle spør...det er fullt omtrent heeeele tiden...MEN HOLD DERE ALLE UNNA ATHEN!! dit skal jeg inn først:P er enig i at det er et herlig spill..er i lvl 10 nå...snart 11..ble ganske skuffa da jeg fant ut at du ikke kan beholde hesten men at den bare er til en gangs bruk...men de er ikke så dyre heller da:) 8020479[/snapback] Ikke dyre? er der ikke 1 kk for en hest da? Jeg har bare 14 k nå :!: Men Athen, hva i huleste er det for noe? Er lvl 10 selv nå, men jeg har ikke så mye peiling at det gjør noe enda :!: EDIT: Men hvilken server spiller du/dere på da? Hvem er det mest Norske på? Jeg håper det er større værden enn det lille vi ser på kartet.. ? Er der ikke to kart da? Endret 2. mars 2007 av blomstkraft
Gumpen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 det med kartet og norske menn på servere kan jeg ikke svare på...men athen er en server
blomstkraft Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 det med kartet og norske menn på servere kan jeg ikke svare på...men athen er en server 8062173[/snapback] Oh, haha :!: Men det må jo være mer enn dette lille område, eller..? Vet du om det blir byttet slik at vi kan levle opp til lvl 150 da?
Gumpen Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 spillet silkroad er et mmorpg som du sikkert har fått med deg, å da går spillet ut akkurat sån du vil det skal gå, din karakter kan gjør akkurat det han vil, hva spillets historie går ut på er jeg egentlig ikke sikker på...sikkert noe sån wow aktig greie at en diger ting må drepes
Uni Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 silkroad er hovedsaklig et standard koreansk grindespill. sett deg godt tilbake is godstolen. fyll opp inventory med hp/mp potions, løp ut og drep monstre. gjenta ∞ ganger. som en slags pause fra grindinga kan du *gjøre et traderun. fyll opp en kamel med varer. gå fra by A til by B *gjøre utstyret ditt bedre med alchemy og pvp'e. (ganske bra pvp-system faktisk) *guildwars *drepe folk som afk-botter (er vel egentlig et ganske rikt utvalg av disse) *drepe uniques. unike mobs som spawner hver fjerde time og som kan gi bra items og en del exp. *studèr markedet. silkroad har et ganske interessant markedssystem. spillere setter opp egne boder der de kan selge items osv. som de finner mens de grinder. hvis du er riktig flink kan du tjene en del penger her uten å behøve å gjøre noe spesielt i det hele tatt jeg er lvl 57 på serveren Greece. har et lvl 5 guild med et par andre folk i (også noen andre normenn). ta en tur hvis du har lyst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå