Gå til innhold

Er alle serverne til Silkroad nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Tenkte jeg skulle prøve Silkroad Online, men jeg ser at ALLE serverene er nede :(

Stemmer dette eller er de nede bare hos meg?

+ Hvor kan jeg få gratis free trail hos Silkroad?

Takk :)

Endret av blomstkraft
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Og jeg som bare trodde de var overfylt med gamere :hrm:

7959682[/snapback]

Er alle serverne fyllt med gamere? Det tviler jeg på, ikke alle serverne :nei:

Endret av blomstkraft
Skrevet (endret)
Jo, har noen venner som spiller det. Serverne pleier som oftest å være overloadet hele tiden!

7961823[/snapback]

Ehh, da må jeg sikkert vente lenge :hrm:

De er nede ennda :thumbdown:

Endret av blomstkraft
Skrevet (endret)
Jo, har noen venner som spiller det. Serverne pleier som oftest å være overloadet hele tiden!

7961823[/snapback]

Ehh, da må jeg sikkert vente lenge :hrm:

De er oppe ennda :thumbdown:

7962840[/snapback]

Vet du hvor jeg kan få en free trail?

Eller, hvor jeg kan betale for spillet? Jeg fant ikke noe på Silkroad Online sin hjemmeside :hmm:

Endret av blomstkraft
Skrevet (endret)
Spillet er helt gratis, men du kan betale for goder.

7965465[/snapback]

Er det gratis? :dribble:

Men.. hm... :hmm:

Men, må jeg bruke patch da?

Endret av blomstkraft
Skrevet

Er helt gratis, patchene er gratis. Last ned og spill :) er et bra mmorpg for å være et gratis spill ligger som mest spilte på xfire som nr 7 er ikke dårlig for et gratis spill...

Skrevet
Er helt gratis, patchene er gratis. Last ned og spill :) er et bra mmorpg for å være et gratis spill ligger som mest spilte på xfire som nr 7 er ikke dårlig for et gratis spill...

7966038[/snapback]

Kuult :dribble:

MEN, jeg får ikke installert patchen:(

Patchen er v. 1.065 og spillet er v. 1090 :(

Hva kan jeg gjøre da?

Skrevet

Last ned spillet, installer spillet og la spillet oppdatere seg selv. Spillet har nemlig en innebygd patcher som automatisk oppdaterer seg selv til den nyeste versjonen før du får spille.

Skrevet (endret)
Last ned spillet, installer spillet og la spillet oppdatere seg selv. Spillet har nemlig en innebygd patcher som automatisk oppdaterer seg selv til den nyeste versjonen før du får spille.

7966793[/snapback]

Hehe.. Jeg har oppdatert spillet, det er bare serverne som er oppfyll :hrm:

Endret av blomstkraft
Skrevet (endret)

7966793[/snapback]

Hehe.. Jeg har oppdatert spillet, det er bare serverne som er oppfyll :hrm:

7966897[/snapback]

JIPPI, Jeg er inne, YOOHOOOO :!: :!: :!:

Hvilken server er best da?

Hvem er det mest folk på?

For et genialt spill :love:

Endret av blomstkraft
Skrevet (endret)

haha..ironisk at du skulle spør...det er fullt omtrent heeeele tiden...MEN HOLD DERE ALLE UNNA ATHEN!! dit skal jeg inn først:P

er enig i at det er et herlig spill..er i lvl 10 nå...snart 11..ble ganske skuffa da jeg fant ut at du ikke kan beholde hesten men at den bare er til en gangs bruk...men de er ikke så dyre heller da:)

Endret av xitto
Skrevet (endret)
haha..ironisk at du skulle spør...det er fullt omtrent heeeele tiden...MEN HOLD DERE ALLE UNNA ATHEN!! dit skal jeg inn først:P

er enig i at det er et herlig spill..er i lvl 10 nå...snart 11..ble ganske skuffa da jeg fant ut at du ikke kan beholde hesten men at den bare er til en gangs bruk...men de er ikke så dyre heller da:)

8020479[/snapback]

Ikke dyre? er der ikke 1 kk for en hest da?

Jeg har bare 14 k nå :!:

Men Athen, hva i huleste er det for noe?

Er lvl 10 selv nå, men jeg har ikke så mye peiling at det gjør noe enda :!:

EDIT: Men hvilken server spiller du/dere på da? Hvem er det mest Norske på?

Jeg håper det er større værden enn det lille vi ser på kartet.. ?

Er der ikke to kart da?

Endret av blomstkraft
Skrevet
det med kartet og norske menn på servere kan jeg ikke svare på...men athen er en server

8062173[/snapback]

Oh, haha :!:

Men det må jo være mer enn dette lille område, eller..?

Vet du om det blir byttet slik at vi kan levle opp til lvl 150 da?

Skrevet

spillet silkroad er et mmorpg som du sikkert har fått med deg, å da går spillet ut akkurat sån du vil det skal gå, din karakter kan gjør akkurat det han vil, hva spillets historie går ut på er jeg egentlig ikke sikker på...sikkert noe sån wow aktig greie at en diger ting må drepes :roll:

• 3 uker senere...
Skrevet

silkroad er hovedsaklig et standard koreansk grindespill.

sett deg godt tilbake is godstolen. fyll opp inventory med hp/mp potions, løp ut og drep monstre. gjenta ∞ ganger.

som en slags pause fra grindinga kan du

*gjøre et traderun. fyll opp en kamel med varer. gå fra by A til by B

*gjøre utstyret ditt bedre med alchemy og pvp'e. (ganske bra pvp-system faktisk)

*guildwars

*drepe folk som afk-botter (er vel egentlig et ganske rikt utvalg av disse)

*drepe uniques. unike mobs som spawner hver fjerde time og som kan gi bra items og en del exp.

*studèr markedet. silkroad har et ganske interessant markedssystem. spillere setter opp egne boder der de kan selge items osv. som de finner mens de grinder. hvis du er riktig flink kan du tjene en del penger her uten å behøve å gjøre noe spesielt i det hele tatt ;)

jeg er lvl 57 på serveren Greece. har et lvl 5 guild med et par andre folk i (også noen andre normenn). ta en tur hvis du har lyst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...