Sterkt Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Jeg skal lage en 39 twink rogue nå og derfor lurer jeg på hva som er den beste komboen med mainhand og offhand wep til swordspecc. Jeg lurer litt på "Dazzling longsword" og Wsg daggern i offhand (grunnet low speed) eller wsg sverdet i mainhand og speedsteel reaper i offhand. Tenkte jeg skulle koste på meg en enchant weapon Mongoose på mainhanden så det ville vært najs å få vite hvem som er best:) Noen innspill? :!:
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Dazzling Longsword suger maks i mainhand. Dessuten har vi en egen twinktråd (Sier til 19, men du kan sikkert prøve.) Lykke til.
Gnimmels Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Gå et daggerspec, og bruk The Ziggler. Er vel den daggeren opptil lvl 39 med høyest maksdmg...
PSV Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Viktigste er å få med +30sta/+10agi på legs før det blir nerfa ;> Sentinel's Blade (38) slår The Ziggler med mer damage, de er begge samme speed. 34 - 65 Damage Speed 1.70 vs 31 - 59 Damage Speed 1.70
DeadbeaT Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 litt vanskelig å nerfe det etter at folk har tatt det i bruk per-stian det er nok en grunn til at crusader fortsatt er mulig å bruke på lvl 19 items, samme gjelder STV og fishing hat, den kunne man skifte lvl cap på, men det kan de i praksis ikke fordi da vil NOEN allerede ha det og ha en enda større fordel.
PSV Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 litt vanskelig å nerfe det etter at folk har tatt det i bruk per-stian det er nok en grunn til at crusader fortsatt er mulig å bruke på lvl 19 items, samme gjelder STV og fishing hat, den kunne man skifte lvl cap på, men det kan de i praksis ikke fordi da vil NOEN allerede ha det og ha en enda større fordel. 7960840[/snapback] Samme skjedde med Light -> Rugged armor kit i 1.x patch da.
Sterkt Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Viktigste er å få med +30sta/+10agi på legs før det blir nerfa ;> 7960094[/snapback] Har fikset det nå! Den enchanten tar av Orker ikke daggerspecc. Skal være stunlock hore med hemorrage. Selger Dazzling longsword og går for wsg sverdet i mainhand:) Takker for svar btw
DeadbeaT Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) joda men så er ligth vs rugged armor kit begge minimale i fordelen de gir, så blizzard bestemte sikkert for at det var oversebart. edit typ00 Endret 17. februar 2007 av DeadbeaT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå