ellipsis Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Har endelig kjøpt meg Ski Jump 3, MEN får ikke hoppet over k merket uansett, Er det noen som har noen triks eller er det noen som har klart det i det hele tatt? k merket er da den nederste røde streken i bakken, Begynner å bli lettere frustrert nå...
VikinGz Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Skjønner deg godt... havner alltid på kulen på ski jump 3 :S På toern hoppa jeg langttttttttttttt....
ellipsis Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Skjønner deg godt... havner alltid på kulen på ski jump 3 :SPå toern hoppa jeg langttttttttttttt.... 7953422[/snapback] Det samme her, i toeren hoppe jeg VELDIG langt. Hatt spillet i nesten ei uke nå og har ALDRI klart og kommet meg langt ned i bakken,
ellipsis Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Noen som har forslag til hvordan man skal klare og hoppe over den siste røde streken?
Selvin Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Tsss, det er jo ikke noe problem! Det er bare å satse riktig, og så må du finne en god flyt...
Smooth Ceiling Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 De har faktisk eget, offisielt forum nå: Link til forum - oppdaget det nå nettopp. Heldigvis for nisser som oss har det en egen del for hoppteknikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå