Gå til innhold

Mus for venstrehendte


Anbefalte innlegg

Jenta mi har interesse for data, men hun sliter med 1 ting - hun er venstrehendt. Hun bruker mye tid for computeren, og digger å spille, chatte, osv... (hun skryter veldig over en 47th level paladin i Diablo2). Ehr, uansett.

 

Er det noen er ute som kan anbefale en nyere type mus som faktisk er brukbar for venstrehendte?

 

(ville utgjort en brukbar julegave til henne :grin: )

 

[ Denne Melding var redigert av: Grim Aramis på 2002-12-05 00:58 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-04 22:40, skrev Caveman:

hei, jeg er også venstrehend, men jeg anbefaler å vende seg til å bruke høyrehånden på musen. jeg syntes det er bedre. har brukt på venstre en stund, men siden alle pcen på skolen og hos venner har håyrehend mus, blir det mye bedre visst man selv bruker høyre.


 

Er redd for at hun har prøvd, men hun likte det ikke og vil rett og slett ikke :smile: Hun er sta, og vil helst slippe å stresse med høyrehendt mus på sin egen pc - hun kan bruke høyrehendt, men det blir stressende for henne når hun spiller..

 

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt "AAAAiiii, forbannede mus - nå døde jeg igjen" når hun spiller Diablo 2 - hun sliter litt med å kombinere mus og tastatur da - så hun bommer på healing/mana.. *sigh*

 

Ps. Takker for alle svar så langt :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Grim Aramis på 2002-12-04 22:49 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...