Kjeksmestern Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Dette er nesten umulig å få til uten å organisere, da man må sette opp en dedicated server som folk sjelden søker etter. Er du interessert i å få den? I så fall, meld deg på her vi trenger totalt 17 personer (host + 16) Altså hosten er ikke med i gamet i en dedicated server. Er du med, er du pliktig til å hjelpe alle andre påmeldte å få achievementen. Hvordan skal vi gjøre det? Vi bestemmer oss for et bestemt tidspunkt, og da lager vi en av oss (host som skal ha achievement) en dedicated server og resten søker etter ham/hun via Custom Match (husk på å hake av dedicated server, før dere søker). Jeg har ikke nok plass i vennelisten til 16 nye, så jeg tror det blir lettest å organisere dette via forumet, ikke nøl om å melde deg på, om du har lyst på denne Vi avtaler altså et passende tidspunkt, f eks søndag kl 20.00. Hiv dere på folkens
boffeeen Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) MoC achievmenten? Edit: Master of Ceremonies selvfølgelig.. Jeg er med jeg, men har vel bare en på vennelista som spiller R6. Endret 15. februar 2007 av Boffen90
Kjeksmestern Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 MoC achievmenten? 7950395[/snapback] Master of Ceremonies
Alex ws Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg kan sikkert være med. Hvordan fungerer dette da? Alle joiner serveren, quitter for så å la noen andre hoste? Man må vel ikke spille et bestemt tidspunkt på hver server for å få achievementen?
Kjeksmestern Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Dofty; Det er 15 Dog en sjelden achievement, og en av de få jeg mangler. Alex; Vi joiner bare serveren ja, leste at man får achievementen i det gamet starter
Kjeksmestern Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Heh, var ikke mye interesse for dette nei :!: Hvis du er interessert så sjekk her hvertfall http://forums.xbox.com/10439983/ShowPost.aspx#10439983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå