Neddo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Ha nettopp oppgradet pcen min no, so tenkte og teste den ut litt. So eg lurte på ka e det mest krevande spelet til dags dato? (veit der e div program som måler ytelsen på maskine men det e ikkje det eg e ute etter)
Rookie_NO Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Nå er vel strengt tatt 3d Mark den beste måten å teste effekten man har fått av oppgraderinger, men kanskje kan det "nyeste" Tomb Raider spillet med nextgen-gfx settingen skrudd på. Evt nye flightsim'en til MS (Flight Sim X?) med høy oppløsning.
Choica Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Oblivion krever en del, det vet jeg hvertfall... Så har du utallige teste programmmer.
genesis Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Ligger jo en tråd noen hakk nedforbi som er nærmest idendisk_ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=595574
Neddo Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 (endret) Takk for forslaga, veit om ein del program til ytelse (skjermkort, prossesor osv) testing men vil sjekke meir graffisk og den typen Endret 15. februar 2007 av Neddo
xersess Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 company of heroes er veldig krevende når styrer kameraet sånn at du ser som eit meneske omtrent.
Laserlasse Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Supreme Commander kommer jo til å kreve en (god del) av CPUen din, kanskje ikke så mye av skjermkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå