Gå til innhold

Hva syns du det bør lages spill om?


Anbefalte innlegg

Idé #3:

Et assassin-spill.  Som Oblivion Dark Brotherhood-questene, bare et helt spill.  Tenker Thief-spillene, bare med drap istedefor verdisaker som mål.

8002081[/snapback]

Ønsker meg det samme. Hadde vært sinnsykt tøft med et assasinspill der man til vanlig hadde tredjeperson, men i kamper kunne gå inn i førsteperson og kjempe som i Dark Messiah (of Might and Magic). :p Må selvfølgelig ha ødeleggbar/interaktiv spillverden og god fysikk.

Endret av IamBored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir ikke assassin's creed, noe ala det dere snakker om?

 

uansett jeg ville gjerne ha sett et spill der vi spiller som en utenomjordisk rase på dems planet (ikke noe tulle aliens som vanligvis,) der vi først blir kjennt med hovedpersonen og samfunnet som er et utopia, så blir det oppdaget at en ukjent fremmed rase har kommet inn i systemet med romskip, fryd og glede spres når det er det første endelige beviset for utomjordiskinteligens. men disse rakkerne kommer ikke i fred. og det viser seg at det er oss som angriper dem, altså mennesker.

egentli ser jeg for meg en invertert handling av halo fall of reach boka. En ny vri på alien vs menneske spill

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar

Falklands Krigen. Er mulighet for veldig mye der, har sett en dokumentar om den krigen (Uheldigvis bare del 2 av en 2-dels dokumentar, så gikk sikkert glipp av en del) og den har ganske bra potensiale til et spill. (Tenkte farlig mye på Armed Assault og Operation Flashpoint når jeg så denne dokumentaren)

Endret av lago
Lenke til kommentar

Hmmm... Føler de fleste her egentlig har fått dekket behovene sine for spill. Det er jo bare snakk om krigsspill, krigsspill, krigsspill og krigsspill... Er det noe jeg føler vi har nok av, så er det vel krigsspill! :p

 

Enten dèt, eller så vil en ha noe som er av typen: Du går rundt og gjør dagligdagse ting hjemme hos deg. Og spillet utvikler seg sånn du vil. Vi har da den store virtuelle verdenen, som jeg ikke husker navnet på akkurat i farta, som vil fungere noenlunde som det der :) Det er jo der mange prøver ut forskjellige ting, og slipper pre-releases for å se hvordan det vil ende i vår verden.

 

Er det ingen som har noen kreativ nyskapende ideer? :p

Det må være skikkelig vanskelig å være spillprodusent :p

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar

Krigsspill, eller spill med skyting og/eller vold involvert er jo de spillene som blir mest populær. Enten det er FPS, Simulator, RTS eller noe annet. Slike spill som du snakker om tenker jeg meg til går under noe alà Sims eller Spore (*Glede seg*)

 

Dette er vel også noe av grunnen til at det finnes så mange spill av 2. Verdenskrig. De som er laget selger bra, og det er et veldig stort tema som fortsatt ikke er ferdig utforsket innen spillverdenen. Det er fortsatt ikke så veldig mye fra Stillehavskrigene (Begynner å bli litt der) eller kanskje litt mer fra Afrika? Kanskje litt mer av det siste året av krigen i Europa? De fleste spillene er sentrert rundt D-Dagen, eller andre kjente slag.

 

Men om du ikke har sjekket det foreslår jeg at du tar en titt på Spore. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...