Gå til innhold

Oppgraderinger til wow, MPQ fil? hm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, eg har nå lasta ned alle oppgraderingene til wow og den store på 600 og noe mb 1,12 til 201. men den er eit merkli format som heter MPQ hvordan får eg pakka ut det? har prøvd daemon tools og iso buster men dem kan ikke åpne det.

er ikke eg selv som skal ha oppdateringene er for ei so skal instalere det idag så ho slipper sitte venter på det skal oppgradere seg automatisk for det er ikke helt stabilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du skal ikke pakke ut de filene... Det er en eget oppdaterings program som tar seg av oppdateringen... Dessuten er det bedre å la WoW hente ned oppdateringene selv...

Det skal følge med en .exe fil der et eller annet sted...

Endret av lordwolfy
Skrevet (endret)

hø? skjønte ikke helt va du mente. eg vet at selve spillet har eit eget oppdateringsprogram som tar seg av oppdateringene ja men det bruker henge seg og gå sakte osv så tenkte skulle ha dem klare. er det kansje ei mappe i wow eg skal legge di i?

var ikke exe fil med nei men di vidare oppdateringene derifra var det bare og trykke og la det skje. men her var det bare 2stk MPQ filer

Endret av Kurt-Inge
Skrevet

Du kan åpne MPQ filene med et program som MPQ Editor, men dette er ikke nødvendig for å oppdatere WoW. Bare legg hele MPQ fila rett inn i Data mappen.

Skrevet

ok eg trengte jo egentli ikke laste ned den da sia eg ser eg har dei filene selv i wow mappa mi:) og der låg selve oppdaterings trykken og så eg kan bare trykke på så oppdaterer det seg:) jau takk for hjelpa

Skrevet (endret)

hvorfor oppdateringa tar så lang tid er pga du laster ned fila først for å så installere den... å den henger seg ikke på mpq filene, mpq filene er bare så store og derfor tar litt lengre tid å legge inn... hvis jeg ikke tar feil så ligger store deler av motoren i de få mpq filene som er i data mappa

Endret av Darkey
Skrevet (endret)

Eg skjønner jo det:) 600 og noe mb tar jo ikke 5min lissom hehe. hoss meg jekk det knirkefritt på første updaten, den 1.13 til 2.0.1 eller noe sånt, da jekk det full fart virker det som sikkert 250kb/s tok vertfall bare rundt ein halvtimes tid, mens dem 3 siste merka eg det jekk utroligt seint og laste ned 200mb osv.. så da begynte eg og laste den ned fra http://wowwiki.com/Patch_mirrors istede og hadde fått lasta den ned lenge før wow sin automatiske nedlasting var ferdig. so sån at ho kan spille fortast muligt så kunne eg likegodt gjøre klart oppdateringene tilfelle det blir problemer med at det henger seg eller noe da ho skal instalere.

Endret av Kurt-Inge
Skrevet

nei men den på fks 200mb rundt der, den stoppa etter fks 1.8mb så tok det 5min så begynte den laste ned litt igjen så stoppa i noen minutter på 3.2mb osv.. sån forsatte det hehe. uansett no har eg no vertfall alle opgraderingene klare på cd så ingen problem:)

Skrevet

DU må også husk at denne henter ned filene over et bittorrent netverk... Så du kan jo sjekke om du må åpne et par porter i routeren eller i firewallen din...

Mvh

Meg... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...