Gå til innhold

Latterlig lav 3d mark score!


Anbefalte innlegg

Specs:

AMD XP 2000+

Geforce3 Ti-200

KT4 Ultra BSR

256mb DDR 266mhz RAM

400w Strømforsyning

3 dikser som utgjør 40 gig

Windows XP proffesional

 

 

Når jeg kjører 3d Mark 2001 SE får jeg kun 4996 3dmarks! Dette er ekstremt lite selv med mine specs.

Jeg har de nyeste detonator driverene (40.72), jeg har også prøvd andre detonator drivere uten at det spiller så mye rolle. Jeg har re-instalert 3dmark og jeg får fortsatt det samme. Før jeg kjører testen så har jeg gått ut av alle andre programmer og lukket det meste i som ligger i trayen, sef.

 

XP ligger på en egen disk med 2 gig ledig. Pagefilen min er på 2 gigabyte. Har alle de nyeste driverene til alle mine komponenter. CPU er vel kjølt og ligger på ca 50 grader. Jeg har ikke hat noe problemer med noen av disse komponentene.

Har heller ikke overklokket...

 

Er det noen som aner hva jeg kan gjøre for og få høyere 3dMark. Jeg mener at jeg burde score minst 8000 med disse delene....

 

 

På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg kan løse problemet bør du hvertfall ha max 768MB i pagefile. Mer enn 2.5x fysisk størrelse trekker ned ytelsen, men burde ikke ha noe å si i 3dmark.

 

Hvordan er ramsettingsene dine i bios? Og hva med agp settingene? Og.. har du nyeste 4 in 1 drivere til via chipsettet det utgjør masse forskjell i ytelse som regel:)

Lenke til kommentar

Egentlig litt lei av alle disse 3Dmark postene, klart at 3Dmark viser litt om ytelesen. Men for å si det sånn, bare det flyter bra i spill så kan 3Dmark score gå å henge seg for min del... egentlig bare et skryteprogram for LAN det der :/

Så hvis ytelsen i SPILL er bra, så spiller det egentlig ikke noen rolle hva slags 3Dmark score du får.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: RockDude på 2002-12-07 01:13 ]

Lenke til kommentar

Bios fix, skaff nyeste drivere til alt. Sett ned AGP aparture size (eller hva det nå er) til 64MB, dette gjøres i BIOS. Sett på DMA modus.

 

Hvis ikke det funker:

formatter og gjør alt en gang til, husk å putte XP på den RASKESTE disken, ikke den minste :smile: (hvis du absolutt må, så sett pagefilen til den raskeste disken)

 

8000 var litt høyt, underkant av 7000 tipper jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...