Nutjob Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Noen som vet om gratis bilderedigeringsprogram som er BRA? Evt. gratisversjon av bilderedigeringsprogram..Link, evt. hvor jeg kan skaffe det hadde vert fint Mvh zaltmann aKa. Vegard
Lifa Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tja... du kan jo prøve The GIMP... Her finner du det... gratis, selvfølgelig... jeg har prøvd det og det er ikke så ille... men jeg foretrekker Photoshop...
Nutjob Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Tja... du kan jo prøve The GIMP... Her finner du det... gratis, selvfølgelig... jeg har prøvd det og det er ikke så ille... men jeg foretrekker Photoshop... 7936109[/snapback] ok, takker laster nå, så får prøvd det snart
Lifa Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tja... du kan jo prøve The GIMP... Her finner du det... gratis, selvfølgelig... jeg har prøvd det og det er ikke så ille... men jeg foretrekker Photoshop... 7936109[/snapback] ok, takker laster nå, så får prøvd det snart 7936236[/snapback] Bare hyggelig... Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå