Gå til innhold

Falmet rose og ståltråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg syns burde vært endret på piggtråden er bakgrunn. Den burde vært mye mer diffus. Også den mørke delen til høyre nede brude vært clonet bort, evt. tatt fra en annen vinkel.

 

Rosen bør croppes i topp som sagt, skulle også gjerne hatt mye mer diffus bakgrunn og det grønne ved rosen, (Muligens en del av rosen) burde ikke vært til syne.

 

Jeg skal se om jeg får lagt ut min mening av croppingen.

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar

Takk for komentarer.

 

Jeg er enig i å fjerne det mørke nede i hjørnet på piggtrådbildet, samt å kutte i toppen av rosebildet.

Angående bakrunnen er jeg uenig i at den burde være mer difus, hvis den var det, ville bakgrunnen forsvinne ut i ingenting, og bildet miste dybde (på flere måter). Vinkelen på piggtråden er også valgt med tanke på bakrunnen.

Lenke til kommentar

Nå skal det jo sant sies at bildene var veldig fine, men for å komme med litt mer utfyllende kritikk, sier jeg nå alt jeg har på hjertet.

 

Bakgrunnen, kunne vært bedre, ikke mye, men spesielt den store, stygge, grønne greinen oppe til venstre på det første bildet. Det første bildet kunne også vært litt mørkere, men alt er objektivt.

 

Bakgrunnen på det andre bildet passet veldig mye bedre enn på det første. Å få korset rett bak gjorde bildet mye bedre, synes jeg ihvertfall. Noen steder er piggtråden ute av fokus, noe som ikke er så bra. Dette bildet var også litt lyst.

 

Jeg kan egentlig si meg enig i at bakgrunnen var litt for kraftig, og hard. Men ellers var bildene veldig gode.

Lenke til kommentar
Takk Valeur! Jeg er enig med deg angående bakgrunnen, tok det ikke helt når Marius skrev det han gjorde, men jeg ser det nå.

7942305[/snapback]

Fint at ordentlig kritikk gjør at man vet hva man skal gjøre bedre til neste gang.

 

(Ikke at det Marius skrev ikke var ordentlig nok. Kan ofte være vanskelig å forklare.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...