Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Squirting, hva er det?


Hetfield^^

Anbefalte innlegg

hei, gutt 16 år, kansje noen gode råd til å få den heldige til å squirte, jeg baserer dette på mine opplevelser.

1. det er viktig at hun kan stole på deg sånn at hun kan "slippe seg fri"

2. smør hånden godt med lube eller annet glide middel

3. bruk de mellomste fingrene( altså langefingeren og ringfingeren) når du fingrer henne, ta gjerne fingrene oppover, og la hånden gå opp og ned.

4. husk å ta i bruk klitoris

 

eller så kan man jo bare la henne ri deg, så enkelt som det. men det er variert fra jente til jente

Det er egentlig litt søtt at en 16 år gammel gutt skal forklare noen hvordan en kvinnekropp fungerer :) Og at du i tillegg til denne "bruksanvisningen" legger til at det er variert? Det er jo det samme som å krølle bruksanvisningen din sammen og sette fyr på den i bosspannet.

 

Det beste man gjør, er å finne knappen som setter på springen, eller spørre damen selv hvor knappen er. Har hun aldri oppdaget den, vær så god, utfordringen er klar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Squirting/spruting eller kvinnelig ejakulasjon er rett og slett når kvinnen ejakulerer. Denne type væske er ikke den samme "smørevæsken" som finnes i vagina og er heller ikke urin.

 

Jeg er så heldig å ha en kjæreste som kan squirte, og jeg må si at opplevelsen av disse orgasmene fra hennes side er sterkere og annerledes enn en normal (om en orgasme kan kalles normal for kvinner, siden det finnes så mange forskjellige typer) orgasme. Fra min egen side er opplevelsen ekstremt deilig, jeg kan heldigvis alltid si når hun kommer og hun faker aldri, men når hun squirter føler jeg at jeg har oppnådd noe. Har klart å få henne til å sprute 6 ganger på rad, og det var ikke mye som var tørt etterpå^^

 

Hvis noen har noen spørsmål til meg fra guttenes synspunkt er det bare å spørre. (Kan selvfølgelig spørre kjæresten min litt mer ut om noen lurer på det kvinnelige synspunktet av saken, men dette er jo også en individuell opplevelse, ingen er helt like). :thumbup:

Stimulerer du g-punkt eller deepspot? Eller andre deler?

Jeg har alltid prøvd å stimulere deepspot og øvre deepspot med rockhand i opp-ned-bevegelser over lengre perioder med dem positive lydene når det gjelder dette feltet. Likevel kommer det ikke noen sprut fra dama, bare masse stønnelyder. Så om du kunne fått noen svar fra dama du så hadde det vært lærerikt for vår del ihvertfall, da jeg innbiller meg at jeg gjør alt rett :p

Tenker da på hvilke posisjoner som hun kommer lettest i, om hun måtte trene seg opp til å klare det, evnt må/måtte gjøre noe spessielt for at det skulle funke.

 

Beklager, så ikke denne før nå. Kjører nok somregel g-punktet. Det som funger for damen min, (etter at hun er varmet opp selvfølgelig),er to fingre inn og rugge på g-punktet, eller rett og slett at jeg "tar tak" med de to rett bak g-punktet og drar dem mot meg fort og kraftig. Kan kombineres med klitoris stimulasjon, tar henne 10 sec å komme da. Når hun først har kommet, så kan jeg gi henne en pause på 5-10 sec, or deretter kjører jeg på selv, eller jeg bruker dildo på henne. Da kommer hun igjen og igjen. Ganske morsomt egentlig.

 

Hun kommer lettest i doggy, det skal gå an å trene seg opp til dette. Det jeg vet hjelper er sterk bekkenmusklatur. Skal spørre dama om jeg husker det, men det ender nok bare opp med at vi har det morsomt sammen :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg squirter! Første gang ble jeg livredd. Jeg var sikker på at jeg hadde tissa på kjæresten min! Vi brukte kontorstol og plutselig rant det nedover bena mine og det var en svær dam mellom meg og kjæresten min sin mage.

Han begynte jo å lure på om jeg svetta såå mye, men siden den gang squirter jeg hver gang jeg har sjansen :)

Først skjedde det bare når jeg ridde han, men nå går det i flere stillinger :)

Det er såå godt :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...