Gå til innhold

Kommentarer prosjekt: Radionette Forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager å si dette men jeg syns dette er skuffende. Jeg syns dere kan finne noe annet og modde pcene deres inn i. Jeg er radiosamler og syns det er teit at dere skal ødelegge disse klenodiene. Sånt som denne Forumen som ikke er den radioen det er flest av heller. En 50 år gammel radio som blir stappet med data og til slutt sikkert kastet. Men det er jo deres valg..

Lenke til kommentar

Vi har 2 eller 3 sånne stående fra før av tror jeg faktisk.

 

Og jeg kommer hvertfall ikke til å legge dette på hylla på grunn av det han sa.

 

Har faktisk gjort det finere enn det var når jeg fikk det. Var malingsflekker på det og mange hakk og ridper. Har pussa og lakka det på utsida og beisa det på innsiden og har også som filosofi for dette prosjektet at selve kabinettet skal være mest mulig urørt.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det er litt kjipt å ødelegge gamle radioer som det finnes få av, og som må regnes som klenodier. Imidlertid er det vel ikke alle gamle, stilig utseende radiokabinetter som er sjeldne? Jeg er ute etter noe sånt selv, men jeg har ikke samvittighet til å ødelegge en radio som har betydelig samleverdi.

Lenke til kommentar

Vi har hvertfall flere sånn stående, så tror ikke den er SÅ sjelden.

 

Skal forresten prøve å få lasta opp noen bilder i kveld, er lenge siden siste update, har ikke fått tid til så mye.

 

Fikk ikke til det med impulsbryterene, forresten. Kommer i veien for hovedkortet i tillegg til at jeg mangler deler.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...