Gå til innhold

Er dette skjermkortet bra nok?


Avløpsrens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt i svakeste laget for BF2 hvis du skal spille online spør du meg. Har du dårlig grafikk blir det vanskeligere å se bad guys ie. de ser deg før du ser dem.

Kjører på en 7600GT og der er akkurat nok til at det går akseptabelt.

7929485[/snapback]

 

Det er faktisk lettere å se fienden med dårligere grafikk, spesielt hvis du setter fargene til 16bits i tillegg...

Lenke til kommentar
Litt i svakeste laget for BF2 hvis du skal spille online spør du meg. Har du dårlig grafikk blir det vanskeligere å se bad guys ie. de ser deg før du ser dem.

Kjører på en 7600GT og der er akkurat nok til at det går akseptabelt.

7929485[/snapback]

 

Det er faktisk lettere å se fienden med dårligere grafikk, spesielt hvis du setter fargene til 16bits i tillegg...

7929820[/snapback]

Samme på cs det... men det skal være litt sjarm med spillet også :)

Lenke til kommentar
Litt i svakeste laget for BF2 hvis du skal spille online spør du meg. Har du dårlig grafikk blir det vanskeligere å se bad guys ie. de ser deg før du ser dem.

Kjører på en 7600GT og der er akkurat nok til at det går akseptabelt.

7929485[/snapback]

 

og jeg ser da alle fiender bra jeg med mitt 7600gt kort. Jeg kan spille med alt på high og 4x aa uten lagg online med mitt 7600gt

Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg ville jeg ha samlet sammen litt mer penger, og kjøpt et Dette kortet her( Radeon x 1900gt) Dersom du syntes det er mye, så får du et Xfx 7600gt til 1150kr. det er også et mye bedre kort en det du har valgt.

 

Du tenker kanskje " hadde egentlig ikke tenkt til å bruke mer en 700kr på skjermkort" men det ville jeg absolutt gjort Siden skjermkortet i pcen vil bli en skikkelig flaskehals, og når du skal spille er ikke det noe artig akkurat.

 

Mvh Mr.Nauz :)

 

ps: Når det gjelder 16 bit så er det sant at det kan ha taktiske fordeler. Feks på cs 1,6 kan man fint se igjennom en røykgranat dersom man har 16 bit. Men herregud, det handler jo ikke kun om å vinne, men å ha det gøy. Bf2 er mye mer morsomt å spille dersom grafikken er pen :) Har selv et 7600gt som jeg har overklokka en del. Kjører bf2 i 1284x 1024 med alt på high uten det minste problem :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Hvis jeg var deg ville jeg ha samlet sammen litt mer penger, og kjøpt et Dette kortet her( Radeon x 1900gt) Dersom du syntes det er mye, så får du et Xfx 7600gt til 1150kr. det er også et mye bedre kort en det du har valgt.

 

Du tenker kanskje " hadde egentlig ikke tenkt til å bruke mer en 700kr på skjermkort" men det ville jeg absolutt gjort Siden skjermkortet i pcen vil bli en skikkelig flaskehals, og når du skal spille er ikke det noe artig akkurat.

 

Mvh Mr.Nauz  :)

 

ps: Når det gjelder 16 bit så er det sant at det kan ha taktiske fordeler. Feks på cs 1,6 kan man fint se igjennom en røykgranat dersom man har 16 bit. Men herregud, det handler jo ikke kun om å vinne, men å ha det gøy. Bf2 er mye mer morsomt å spille dersom grafikken er pen :) Har selv et 7600gt som jeg har overklokka en del. Kjører bf2 i 1284x 1024 med alt på high uten det minste problem  :)

7933875[/snapback]

 

Enig der. Jeg takler ikke å spille BF2 uten å ha omtrent alt på high :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...