Gitaroo Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ja, nå er crackdown anmeldt hos ign 8.0 PresentationThe minimalist story and the eventually maddening announcer don't garner points. Also, very poor ending. 7.0 Graphics Improved over earlier builds, the visuals are now palatteable. The big world is wonderfully vertical, and the particles and explosions are excellent. Otherwise, it's visually just pretty good. 6.5 Sound Other than the excellent sounds of polygonal citizens and Volk screaming as they fly to their death, the music is poor and the dialog is almost non-existent, but what is there is weak. 8.5 Gameplay Some of the best and most addictive gameplay on Xbox 360. Screw the repetiitve and predictable boss fights -- the best part is leaping from rooftop to rooftop finding orbs. Must have more! 7.0 Lasting Appeal Not a long game, but definitely made more fun by the addition of online co-op. Also, try this on Psychotic. It will kick your ass. 8.0 Impressive OVERALL (out of 10 / not an average) Ign en 8.0, trodde skulle fått bedre en det Endret 12. februar 2007 av Gitaroo
Benbjo Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 8 er da en bra karakter det! Synes selv ikke spillet er så bra som alle skal ha det til. Er enig i IGN på de fleste punktene her. Skal man ha et sandkassespill til 360 er Saints Row et bedre valg så langt (min personlige mening)
Rookie_NO Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Der er jeg uenig med deg Benbjo. Synes selv at Crackdown er et bedre sandkassespill fordi du utvikler karakteren din mye mer. I SR får du bare nye våpen. I crackdown utvikler du karakteren over tid, men det skal sies at når du har spilt gjennom storylinene så er det ikke mye å gjøre etterpå... (Da har du sikkert allerede vært på toppen av både Agenttårnet og siste bossen sin bygning (midt i byen på den nordligste øya, det aller høyeste bygget i spillet) Eneste som gjenstår nå er å få fullført alle racene og hoppet gjennom alle ringene, noe som jeg ser på som en jobb og derfor ikke orker å bruke så mye tid på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå