Gå til innhold

Crackdown 360 reviews


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig underholdende det Eurogamer reviewet. :)

 

Mr Publisher pays the bills, and Mr Publisher wants a GTA game. What do we make? Well, let's have bigger guns than GTA, obviously. Let's have faster cars. Let's have more swearwords. And, I dunno, protection rackets? A better lock-on camera? It's not like you can do much else in a city!

 

If GTA games were an entrance exam for developers, that would be the wrong answer. The right answer would be something like Crackdown, and would involve taking people who submit that kind of answer, kicking them 50 feet into the air and juggling them with heat-seeking rockets for bonus points.

 

Anbefales å lese det selv:

 

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72858

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Fikk tak i det fredag kveld, på søndag hadde jeg runna det. Jeg fortaper meg sjelden i spill nå om dagen, men dette var avhengighetsskapende så det holdt ... null story, bare rendyrket action. Og den sinnsvake draw distancen ... utsikten fra skyskraperne er ulikt noe du har sett før. Nå som jeg er ferdig vil jeg bare ha mer ... ett lite mesterverk dette :).

Lenke til kommentar
Fikk tak i det fredag kveld, på søndag hadde jeg runna det. Jeg fortaper meg sjelden i spill nå om dagen, men dette var avhengighetsskapende så det holdt ... null story, bare rendyrket action. Og den sinnsvake draw distancen ... utsikten fra skyskraperne er ulikt noe du har sett før. Nå som jeg er ferdig vil jeg bare ha mer ... ett lite mesterverk dette :).

7931619[/snapback]

 

Skulle også ønske jeg fikk spill gratis. Heldiggris.

 

9/10 fra 1up.com også.

 

http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3157154

Endret av Enduro
Lenke til kommentar
Fikk tak i det fredag kveld, på søndag hadde jeg runna det. Jeg fortaper meg sjelden i spill nå om dagen, men dette var avhengighetsskapende så det holdt ... null story, bare rendyrket action. Og den sinnsvake draw distancen ... utsikten fra skyskraperne er ulikt noe du har sett før. Nå som jeg er ferdig vil jeg bare ha mer ... ett lite mesterverk dette :).

7931619[/snapback]

 

Det kommer mer, og det blir gratis :) Det er kun 900 gamerscores som følger med på disken, de 100 neste skal etter sigende bli laget på bakgrunn av statistikk på de mest populære achievmentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...