superinvestoren Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hei! Jeg leter etter en DVD-butikk på nett(som er til å stole på) som har filmen Wall Street på lager(Har meldt meg på varsling på CDon, men skulle gjerne hatt den før helgen..). Om noen finner en nettside som har filmen på lager med norsk tekst hadde det vært topp, men norsk tekst er ikke noe "must". Håper på raske svar! Mvh. Godseieren (Og, ja, jeg har googlet....) (URL til torrents mottas med glede på PM ) EDIT: Se her, ja, etter litt mer søking fant jeg filmen. Amazon, den har også norsk tekst:-) Men hvodan er toll og slikt fra Amazon? Endret 12. februar 2007 av Godseieren
HrSteen Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.as...cookie%5Ftest=1 av og til finnes det enklere ting en google. feks kelkoo
Cooj Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei! Jeg leter etter en DVD-butikk på nett(som er til å stole på) som har filmen Wall Street på lager(Har meldt meg på varsling på CDon, men skulle gjerne hatt den før helgen..). Om noen finner en nettside som har filmen på lager med norsk tekst hadde det vært topp, men norsk tekst er ikke noe "must". Håper på raske svar! Mvh. Godseieren (Og, ja, jeg har googlet....) (URL til torrents mottas med glede på PM ) EDIT: Se her, ja, etter litt mer søking fant jeg filmen. Amazon, den har også norsk tekst:-) Men hvodan er toll og slikt fra Amazon? 7927153[/snapback] Samme regler som alt annet, under 200kr så er det ikke toll, regner med at dvd'en ikke koster mer enn 30dollar, så da er det jo greit. Endret 18. februar 2007 av Cooj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå