Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle slangene er UV-reaktive + kablene som kommer ut under HK. Det vil bli en del slanger i rommet foran, da den skal gjennom pumpe, radiator, blokk, radiator osv, til blokk før den forsvinner over HK-brettet. Samtidig vil det være UV-stoff i vannet, så vannkretsen inni pumpa, som vil stå foran, vil lyse UV og vannet i tanken, der det er lusmodul. Så tror det vil bli nok som er UV reaktivt ;)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny idè :idea:

Til de blå lysene under, vil jeg montere en soundkontrol under racken på høyre side. Den vil ikke synes, da hdd-kjøinga kommer over osv :)

 

Så da kan jeg velge mellom, av/på - soundcontrolled eller flash:P kommer til å bli bra :D

Følg med i kveld for update ;)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Bra jobba. Jeg likte det med bryterne til lysa under. :)

 

Har et par spørsmål:

1. Den sotningsfilmen - er den kjøpt på biltema? Vanskelig å legge på?

2. Gitteret - er det det med honeycomb-mønster kjøpt på biltema det og?

 

Stå på, dette blir nok bra :)

 

Goscinny ;)

8074324[/snapback]

 

 

Først og fremst, takk for fin respons :D

 

1:

Sotningsfilmen er kjøpt på torshov. La ut en link til en guide om hvordan man legger den på, men ka godt skrive det her også:

Å legge på filmen direkte er umulig. Da vil det bli utrolig mange luftbobler. Trikset er å dynke hele plexien med såpevann. Når den er helt dekt til med såpevann legger du filmen på og slenger på mer såpevann oppå der igjen. Så bruker du den medfølgende luftboblepressa og stryker den utover så det ikke er mer luft igjen under filmen. Deretter er det bare å tørke vekk såpevannet og la filmen tørke seg på ;)

 

2:

Gitteret er kjøpt på biltema ja. Hva slags mønster det er har jeg ikke tenkt over, men de hadde bare en type der jeg var, som var på alnabru.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Leste guiden, ja. *mislike dansk* Jeg bor på det blide Sørland, så da får jeg finne sotningsfilmen en annen plass (de hadde den på biltema, det så jeg).

 

Hvor mørkt ble det? Går det greit an å se inn uten lys på innsiden, eller hvordan er det? Si gjerne litt om hvordan det er med lys også. Kanskje ikke så lett å forklare?

 

Jeg har gitter hjemme, men ikke i det mønsteret. Det er masse små, og relativt tette hull i det jeg har, og ikke honeycomb-mønster som er hakket finere, syns jeg. Får se hvordan det passer med det jeg har :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Leste guiden, ja. *mislike dansk* Jeg bor på det blide Sørland, så da får jeg finne sotningsfilmen en annen plass (de hadde den på biltema, det så jeg).

 

Hvor mørkt ble det? Går det greit an å se inn uten lys på innsiden, eller hvordan er det? Si gjerne litt om hvordan det er med lys også. Kanskje ikke så lett å forklare?

 

Jeg har gitter hjemme, men ikke i det mønsteret. Det er masse små, og relativt tette hull i det jeg har, og ikke honeycomb-mønster som er hakket finere, syns jeg. Får se hvordan det passer med det jeg har :)

 

Goscinny ;)

8076026[/snapback]

 

 

Tror det var 35% sotningsfilm om ikke jeg husker helt feil. Er helt greit å se gjennom uten lys. Hvordan det er med lys har jeg ikke sett enda, men bildet i workloggen vil jeg si gir et bra inntrykk om hvor mørk den er ;)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Ser utrolig bra ut så langt, den pumpen og tanken er veldig bra.

Bruker begge selv, pumpe med plexitopp, pumpen er rimelig stillegående

ut ifra det jeg har testet den.. se link i sigg til worklog hvis det er noe.

 

Petter

8111824[/snapback]

 

 

Takk for det :D Kjøpte egentlig mest tanken for at den ser fet ut. I forhold til systemet mitt ville den ikke vært den beste å ha, da den har 1/8" gjengehull :dontgetit: Har skrevet i workloggen om hvordan jeg bruker den, så tror det blir bra :p

 

Takk for bra respons :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Update snart eller? :D

8719296[/snapback]

 

 

Hehe:P ja, har venta på at noen skulle spørre om det snart :p

Har vært sykt mye å gjøre på skolen de siste ukene, så jeg har hatt bruk for PCen stort sett hele tiden. Har eksamen på mandag, og etter det skal det nok bli satt i gang noe arbeid ;)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
har du ikke sommerferie snart? hehe - følger med på dette prosjektet - vurderer cube casen selv (har Lian Li 7070b for øyeblikket, men det begynner å bli lovlig fullt i den (vannkjøling ++)).

 

Har du oppdaget noen ulemper ved case'n enda? :)

 

Stå på! :D

8754442[/snapback]

 

 

Sommerferien begynner 22. juni. Men som nevnt ovenfor er eksamen ferdig på mandag, så etter det har jeg masse tid tid ;)

 

Noen ulemper med Cuben har jeg ikke merket enda. Det eneste jeg har hatt litt trøbbel med er gjengene som er på harddisk-kjølinga. Der skal man egentlig bruke karosseriskruer eller hva det heter. Så der må jeg finne på noe.. men det vil jeg ikke se på som et stort problem :p

 

Jeg vil si at Cuben er det perfekte kabinett :thumbup: er utrolig mange muligheter med det, og er nok plass til det meste ;) kan anbefale det på det sterkeste :)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...